Gå til innhold

Noen som har hatt med seg en baby til Egypt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke en baby, men ei jente på 15 måneder!

Skrevet

Nei og ikke ville jeg ha gjort det heller.

Jeg har vært masse i Egypt før vi fikk barn og elsker det landet, vel og merke Sharm el sheikh, styr unna Hurghada enten du reiser med eller uten barn, der er det bare skittent og fælt..

Jeg gleder meg til å reise tilbake når barna våre blir litt større. Jeg vil at de skal være store nok til å fortelle hvor de har vondt hvis de skulle bli syke. Det er ikke til å komme fra at det ikke er et vestlig land og de har helt andre krav til hygiene enn vi er vant til.

Skrevet

Så aldri noe problem med å ta med meg jenta mi ned dit! Nå husker jeg ikke hvilket selskap vi reiste med, men det var med reiseledere, som lå på det hotellet vi var på, som vi lett kunne kontakte hvis det oppsto noe!

Skrevet

Hei, jeg vil si det motsatt av deg, styr unna Sharm El sheikh og kos dere i Hurghada, så forskjellige er vi mennesker gitt ;)

Har ikke selv erfaring fra Egypt med baby, men så lenge du passer på hygiene og kanskje booker Dere all inclusive så er det greit. Egypt generelt er et slitsom land, med slitsomme mennesker, så noe særlig sightseeing har det aldri blitt på oss uansett ;) God tur..

ps; husk vaksiner på store og små, sjekk hva legen/helsesøster mener om vaksiner på babyen også.. kjempe viktig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...