Gå til innhold

Jeg er så betatt av en annen mann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en jeg har studert med (for ca tre år siden, jeg og samboer har vært sammen i seks år) og min samboer kjenner han litt fra barndommen. Han byttet skole etterhvert, og må si jeg faktisk ble ganske letta, tenkte da at følelsene ville gå bort.

Har møtt han en sjelden gang innimellom (han har fortsatt litt kontakt med min samboer), og da blusser følelsene opp igjen.. Men nå er det helt ille. Møtte han tilfeldig på mandag og snakket en stund. Og det er helt fælt, tenker på han, får til og med sommerfugler i magen når jeg tenker på han, føler meg rett og slett skikkelig forelska :(

Men jeg vil jo ikke føle det sånn.. Hva skal jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du ikke gjør noen ting med det, så gjør det vel ikke noe at det sprudler litt i magen når du treffer andre? Hvis du derimor ønsker å gjøre noe mer, altså ta kontakt m han og finne ut om det er gjensidig, så burde du jo gjøre det slutt med samboer først..

Skrevet

Nei, jeg har ingen planer om å ta kontakt med han og finne ut om det er gjensidig. Men jeg får dårlig samvittighet ovenfor samboeren min pga at jeg føler det jeg gjør. Men de er vel kanskje vanlig, å bli betatt av andre?

Skrevet

Nå er det bare en uke siden jeg så han sist, men det blir jo bare verre! Tenker på han heele tiden, drømmer til og med om han på natta!

Jeg vil ikke ha det sånn jeg, føler meg mer forelska enn jeg noengang har gjort før, og jeg kjenner jo ikke fyren ordentlig engang, skjønner ikke dette jeg :/

HI

Skrevet

Jeg hadde det sånn med en kompis av mannen min..

Heldigvis bor han langt unna, men han og kjærsten hans var på besøk hos oss en sommer, og det var da det blusset opp litt..

Han er en veldig flørtete person og flørta med meg mye. Jeg og sambo hadde mistet litt gnisten i forholdet så tror det var litt derfor dette skjedde..

Etter en stund ble det slutt med han og dama hans og han fikk ny dame og da kjente jeg at jeg ble litt sjalu..

Fant ut at den beste måten var å kutte ham ut mest mulig. Trykket på "skjul" på ham på fb, så slapp jeg å se ham.. Svarte ham ikke så ofte på msn/chat og var veldig konsekvent med meg selv..

Etterhvert gitt det egentlig bare over av seg selv. Jeg var jo hele tiden tiltrekt av sambo, og gnisten vår kom tilbake etter den dårlige perioden:) Og plutselig forsto jeg ikke hvorfor jeg ble tiltrekt av kompisen.. :) Sambo er jo 1000 ganger bedre:)

Nå har vi det bedre enn noen gang:)

Skrevet

Lurt å følge rådene til 10:56.... :-)

Skrevet

Det lureste er at du bare kuttet ham helt ut. Ikke noen form for kontakt. Vet av erfaring at det fort kan utvikle seg... Jeg måtte bytte jobb for å komme bort og for å redde ekteskapet. Var så vondt å kutte ham ut. Jeg kunne sitte hjemme alene og gråte skikkelig, gråte meg i søvn. Nå tenker jeg ikke lenger på han daglig eller ukentlig, men jeg tenker på ham. Det er 4 år siden jeg byttet jobb.. Ser jeg ham så bruset det veldig i blodet og vi merker begge at spenningene er der. Veldig... Må bare unngå kontakt for at vi ikke skal gjøre noe "ulovlig" og beholde ektefellene våre. Jeg vil aldri bytte ut mannen min, likevel tiltrekkes jeg veldig av han andre. Skummelt...

Skrevet

huff, kjenner meg igjen i det du over skriver... for meg har det snart gått fem år og jeg er ikke over ham i det hele tatt...

Skrevet

Har det sånn jeg også HI:( Har vært samboer i 5 år og vi har ei nydelig datter sammen... Denne "andre" er broren til min bestevenninne,til og med 3 år yngre enn meg,og det er såå ille,tenker på han hele tiden,og vet ikke hva jeg skal gjøre,jeg har det kjempe bra med mannen min altså,men føler jeg gjør noe "ulovlig" og dette har gjort at jeg har fått litt angst,ikke godt, vi sees ikke ofte,heldigvis,men var på fest med han i helgen... Han er så rett frem og sier utrolig mange flotte ting til meg.... Puuuuuuh,WHAT TO DOOO!!

Skrevet

Du skal ikke gjøre noen ting!

Jeg skjønner ikke hvorfor folk tror de må GJØRE noe, hver gang de forelsker seg.

Det er helt normalt å forelske seg i andre, selv om du er gift og elsker mannen din. Følelser kommer og går, opp og ned, sånn er livet.

Klart at både mannen og kvinnen forelsker seg i andre i løpet av et langt samliv!

Å være forelsket er en deilig følelse. Ikke slåss imot og lag problemer av det! Bare nyt det, det gir godt humør og energi. La dette komme familien din til gode.

Det er ikke sånn at man må bryte ut av forholdet man er i hver gang man forelsker seg i andre.

Det er heller ikke sånn at man må gjøre noe i forhold til den man er forelsket til. Da blir livet utrolig ustabilt og uforutsigbart. Da blir også alle følelser skremmende og truende. Forelskelse er ikke farlig! Det er deilig!

Skrevet

Et lite råd en gammel dame gav meg en gang:

De som får damer til å falle lett er de man også slår seg mest på.

Kvalitetsmenn har gjerne ikke som sport å gå rundt å piske opp sommerfugler i øst og vest. Spesielt ikke på damer med mann og barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...