Gå til innhold

Mistenker at mannen min er utro. .

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært veldig mye overtid i det siste. Han virker fraværende og tar ikke initiativ til sex lengre. Vi har alltid hatt full åpenhet og ingen hemmeligheter for hverandre, men i det siste har han tatt med seg mobilen bare han skal på do. Han var på en slik gjenforeningsfest etter videregående for en stund siden og det var etter det han ble så anderledes:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du er mistenksom, det hadde jeg også blitt. Hva med å prøve å finne bevis eller rett og slett spørre mannen rett ut.

Skrevet

Tror rett og slett jeg først hadde purt han rett ut noe ala; du virker plutselig veldig innesluttet og jeg føler noe er galt. Er det noe du vil fortelle meg?

Lykke til.

Skrevet

Er jo egentlig klin umulig for oss å si om han er utro eller ikke, men skjønner at varsellampene dine lyser.

Hadde en venninne i samme situasjon, hun fikk bestilt spesifisert regning på mobilen hans og så da at det var sendt opp til 80 meldinger til samme tlfnr på en dag. Slik nøstet hun det opp. De gikk i fra hverandre, men hun er i dag lykkelig forelsket i en flott mann..

Skrevet

Synes det er veldig vanskelig å spørre han rett ut. Har hintet litt i en spøkefull tone etter all overtiden om han har funnet seg en elskerinne men da bare fnyser han det bort. Til helgen skal han på seminar med jobben. Da jeg spurte hvor de skulle sa han at det var hemmelig for de ansatte. Litt sånn blåtur konsept. Liker ikke dette jeg altså.

Skrevet

uff, dette hørtes ikke bra ut....

det med å ta med seg telefonen på do får det til å ringe bjeller hos meg... min mann gjorde det samme og klarte ved en anledning å glemme den igjen der inne, og en kjapp sjekk i utboksen hans når jeg gikk dit etterpå bekreftet mine mistanker.

Konfronter ham med dine mistanker fremfor å sjekke tlf selv om du får mulighet, jeg vet at det jeg fant på min manns tlf gnagde meg mer enn jeg hadde godt av i flere år etterpå, selv om vi hadde tatt oppvasken og besluttet å gå videre sammen.

lykke til, jeg håper ikke du har rett i dine mistanker.

Skrevet

Si en kveld: kan jeg få låne mobilen din. Jeg har glemt min i bilen og må ringe mamma. Så ser du hvordan han reagerer.

Sett deg inn på soverommet og ring moren din eller noen andre og ha telefonen i godt over en halv time.

Klikker han så er det noe muffens.

Du kan jo også finne ut hvordan du lagrer alle meldinger i meldingsloggen før du låner den og setter den funksjonen PÅ og sjekker om 1 uke. Har han sendt meldinger etc og slettet finnes de i meldingsloggen.

Lykke til.

Man skal stole på magefølelsen :)

Skrevet

Dette hørtes ganske snodig ut. Jeg også hadde fått mistanker om at noe galt var på ferde. Prøv å kom til bunns i det hvis ikke blir du sprø. Ta mobilen hans når han sover eller noe og snok på den. Ja det er stygt å snoke, men hvis han er utro har du rett på å finne det ut.

Du kan også "snike" deg til å bestille spesifisering i posten av mobilregningen hans. Jeg gjorde det med en eks, og fant ut slik at han var utro. Hvis du vokter litt posten når den kommer kan du få tak i den uten at han vet det. Og ja jeg vet... dette også er stygt å gjøre. Men det er styggere å være utro.

Skrevet

Hvordan setter man på meldingsloggen?

Skrevet

Du må finne ut hvilken type mobil han har først for hver telefon er annerledes :)

Skrevet

Hva med og ringe jobben han og snoke litt angående det seminaret. Lett og finne ut om det bare er noe han dikter opp.. Hvis det er noen på jobben hans du kjenner godt kan du feks spørre "blir spennende med det seminaret da"...

Har han facebook? Sjekk om han nylig har fått noen nye kvinnlige venner..

Jeg hadde snoket litt rundt før jeg hadde begynt og spørre han. For hvis han vet at du er mistenkelig så skjuler han sporene sine bedre. Om du later som ingenting så er det lettere for han og "glemme" og han etterlater seg spor..

Skrevet

Den klassefesten var ikke tilfeldig lørdag 11/9 i Bærum?

Skrevet

Jeg var ikke der, men min venninne var der.

Kan forhøre meg litt hvis du vil.

Vet hun ble med en hjem, men han var singel.

Send meg en pm.

Skrevet

Jeg har ikke svart at han var fra Berum. Vi er fra vestlandet. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...