Gå til innhold

Har kjøpt meg to apekatter og nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vurderer jeg å kalle den ene Sambo og den andre Mini. Hva synes dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel det ulovelig å ha apekatter i noerke hjem =(

Skrevet

Norske hjem skulle det stå.... (Selv om jeg faktisk hat tre apekatter i mitt hus....) !!

Skrevet

driter jeg i.. skal amme dem til de fyller året.

Skrevet

amme, det blir nok litt vilt... =)

Skrevet

det er jo det som er annbefalt!!!! INGEN fast føde innen 6 mnd værtfall.. etter det kansje de kan få litt bananmos!!! Men bare skjeer... driter i hvor sultne de er!!!!

Skrevet

neiiiiiii, nå er du på bærtur! Man skal begynne å stu de med grøt fra de er 3 mnd, og rull inn puppen! Det er så forurenset at alt trafikkstøv ol går rett i morsmelken!

Spesielt Bergensere burde kutte ammingen!

Skrevet

jeg vil også ha apekatter! hvor har du kjøpt dem?

Skrevet

Er du egentlig klar over hvor mye apekatter krever?!

De skal ha pedagogisk riktige klatretau og reimadress så fort de blir halvåret.Helst gul og med refleks!

Å amme de kan du bare glemme, da de kun skal ha bananmilkshake.

Når de begynner å spise fast føde må du ha kjøkkenet fullt av bananer, noe som medfører uhorvelige mengder bananfluer.

Det å finne en barnehage som er villige til å ha de er et kunststykke i seg selv, de fleste barnehager krever nemlig at du barberer apene så de ikke føler seg utenfor/annerledes i lek med andre barn.

Skrevet

Hjelp hva gjør jeg galt? Sambo og Mini oooh'er hele tiden og henger rundt halsen på meg!!

Jeg orker ikke leke med dem men barnehage skal dem ikke i! Jeg skal ha apekatttrygda mi!!

Maser om bananer dagen lang!

Har kjøpt reima og didrikson men det er faen ikke fornøyd og her om dagen rynket barnehage assistenten på nesa over navna dems!! nå kommer det vel snart et innlegg om mine to apekatter!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...