Klar Som Et Egg Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Har en høstdress til lillemor på 20 mnd. Merke ReimaTec. Kan hun bruke denne på vinteren med ekstra ull-lag under?? Eller må jeg kjøpe ny dress når vinteren kommer....? Bor i Stavanger så det blir jo ikke akkurat sprengkulde her.
Aliena Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Jeg gjorde det i fjor, bor også på vestlandet. Hadde reima sin høstdress med ekstra ull under. Funket forsåvidt fint. Går for Troll i år, siden gutten går i utegruppe, er redd det blir for kaldt med bare høstdress. Ulldressen som kunne kneppes i reimadressen var kjempetynn og kald i forhold til Troll sin, så den vil jeg ikke anbefale.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 23. september 2010 #3 Skrevet 23. september 2010 Jeg skal bruke høstdressen fra reima på lillegutt på 17 mnd denne vinteren. Men han kommer til å ha 3 lag ull i forskjellig tykkelse under. Helt innerst ullbody og stilongs, så en ganske tykk hel ulldress fra name-it, og så ulldressen tilhørende reima utenpå der og så dressen. Er sant det at ulldressen som hører til reima ikke er så tykk, men den er romslig, derfor velger jeg også mer under. De i bhg var enig i at det kom til å bli varmt nok, de var ikke ute hvis det er kaldere enn 10 minus uansett. Og vi bor på østlandet...
Mrs. Bouquet Skrevet 23. september 2010 #4 Skrevet 23. september 2010 Det kal nok holde kulden ute det. Personlig syns jeg det er mye enklere å tre på en vinterdress rett utenpå body og strømpebukse, evt. med mer klær under når det er kaldere eller vi skal være lenge ute.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 23. september 2010 #5 Skrevet 23. september 2010 Joda, er egentlig enig i det. Men jeg tenker at siden de sikkert ikke kommer til å være så mye ute, så synes jeg det er dumt å bruke masse penger på en vinterdress vi kanskje ikke får brukt så mye. Da bruker jeg heller reima-dressen lillgutt fikk til 1-årsdagen sin, slik at vi virkelig får brukt den også. Og ull hadde jeg kjøpt uansett, så det er jo billigere enn en hel dress. Men til neste år når han er 2.5 år blir det vinterdress. Vi har faktisk arvet 2 stk vinterdresser i 98, og de virker helt fine de. Og jeg håper at de i bhg hadde sagt ifra hvis de heller ville ha 1 dress i stedet for at det nå blir 3 lag å kle på ham. Men det var de som mente jeg skulle spare de pengene. Så da satser vi på at det holder denne sesongen. Vil IKKE ha 30 minus denne vinteren... :/
Gjest happy mom:) Skrevet 23. september 2010 #6 Skrevet 23. september 2010 Det kan vel gå..jeg hadde også planer om å bruke reima tec høstdressen til jenta mi på 23 mnd hele vinteren..helt til jeg fant vinterdressen md utagbart forr i dag til 50 kr!!!!! Så nå blir det vinterdress også...50 kr er jo helt sykt
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 23. september 2010 #7 Skrevet 23. september 2010 happy mon:): Hvor fant du den??
Gjest happy mom:) Skrevet 23. september 2010 #8 Skrevet 23. september 2010 Sparkjøp. Dress med sånn forr du kan ta ut når det blir varmere, har hatt den før så den var jeg veldig fornøyd med:) Koster normalt 299...de priset de ned til 50 kr mens jeg var der i dag fordi de måtte få inn årets modeller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå