Novadona Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Hentet Libro pakken i dag, og synes den var flott. Bedre en den Apotek 1 har (var det pampers mon tro)
Ziz Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Jeg har hentet begge, og de var helt like. Forskjellen var at i en var det en leke, mens i den andre en body. Men fine var de
petrine71 Skrevet 23. september 2010 #3 Skrevet 23. september 2010 Rimi har også en bra babypakke. Gå inn på www.rimi.no.
Novadona Skrevet 23. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2010 Jeg fikk: ett sett ammeinnlegg 2 stk små bind, tena lady babymassasje hefte nyfødt lue leke bie En hel pakke med Wipes, 64 stk en liten pung Libero Olje 5 stk Libero mye vaskekluter En hel pakke med stelleunderlag/engangsunderlag 6 stk 5 stk bleier for 2-4 kg 9 stk bleier for 3-6 kg
Margarita -- Skrevet 23. september 2010 #5 Skrevet 23. september 2010 Hvordan får jeg hentet disse pakkene? Er medlem av liberoklubben og rimi, og apotek 1, men har ingen koder/brev ol. Hvordan får jeg pakkene??
Kuredu Skrevet 24. september 2010 #6 Skrevet 24. september 2010 Du får tilsendt brev/hentelapp i posten både på liberoklubben og rimi (rundt uke 35-37 tror jeg), mens apotek 1 skal du ha fått tilsendt noe på mail som du må printe ut og ta med. Ellers kan du bare si du ikke har printer, så må du fylle ut en lapp på apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå