Millamil Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Jeg ble strippet i går tidlig.var da umoden,men jm fikk røsket litt sa hun.jeg har siden da blød litt og hatt mensen smerter i magen og ryggen pluss ofte sterke kynnere.i går ettermiddag så kom de ganske tett og holdt på en stund,men ingen ting mere har skjedd:( i dag når jeg har vært på do så har det kommet klumper med blod.er det et tegn på modning?har forresten termin i dag.
Miaxz Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Min jordmor sa at hun ikke stripper før termin og ikke hvis man er umoden, ettersom det oftest bare fører til mye kynnere/maserier, dvs mer ubehag til ingen nytte... Jeg var moden og ble strippet her om dagen noen dager etter termin, og hadde kynnere hele natta etter. Så hadde ikke effekt på meg:-( Blod kan være tegningsblødning, det var slik min forrige fødsel startet. Hvis du er usikker er det kanskje lurt å ringe føden. Ihvertfall hvis du blør mye frisk blod!!
Millamil Skrevet 24. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2010 Ok,takk for svar:)ingen ting nytt skjedd enda.bare masse murringer og kynnere.skal på kontroll igjen på føden i dag,så får høre hva de har å si.vil ikke gjøre det samme igjen i hvertfall.det var ikke mye godt:(
☆septemberbarn☆ Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Samme her.. Har termin på mandag å var moden nok til å bli strippet i går. Er man ikke moden så vil man heller ikke kunne bli strippet sa legen. Har også hatt en del murringer og kynnere. Tror slimproppen har gått, ikke sikker. Tror nok vi må smøre oss med tålmodighet : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå