Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Høstdressen? Ja, den har vi begynt med....men ikke vinterReima ennå.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #3 Skrevet 23. september 2010 h eh he he he, nei men jeg har begynt med en annen dress =) en vårdress fra Kappahl =)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #4 Skrevet 23. september 2010 nei,har helly hansen høstdress:)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #5 Skrevet 23. september 2010 Ja jeg sendte med reimadressen i barnehagen i dag..Vi bor på sør vestlandet med det regner så sinnsykt. Gutten min elsker sølepytter og jeg ble lei av og få 2-3 poser med skiftetøy hver eneste dag, så derfor har jeg send med dressen sånn at han ikke blir våt;)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #6 Skrevet 23. september 2010 Høstdressen er i bruk. Lenge til vinerdressen skal brukes enda. Høstdress med ullklær holder lenge enda. Bor i finnmark....
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #7 Skrevet 23. september 2010 Ja, har begynt med høstdressen. Vinter dressen må drøye til det kryper under minusstreken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå