Anne-B. Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Sikkert ikke bare dagens, men flere uker framover: LÅNEKASSA! Djevelens makkverk. Sier en ting nå og en annen ting da, endrer forskrifter i hytt og pine, og opplyser ikke om nye regler ved forespørsel. Jeg stemmer for på sende dem lukt ad undas fanden i vold til helvete!
Gjest amandine Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Der har du antakeligvis den eneste grunnen til at jeg er glad jeg søkte permisjon fra studiene et år;) Trekk pusten dypt og begynn helt på nytt fra start;)
Anne-B. Skrevet 23. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2010 Jeg får ikke så mye stipend som jeg mener jeg skal ha, og det jeg kunne ha gjort for å få det etter dagens forskrifter, måtte jeg ha gjort før 15. februar i år. Siden ingen har gidda å finne opp tidsmaskinen enda, så sitter jeg her med skjegget i postkassa.
Gjest sug lut Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Hat: 1. Hjerneløse blondiner 2. Dårlige erstatningsdamer 3. Balleløse menn. Elsk: 1. Sju vellagra helveter som rimelig snart treffer hjerneløse blondiner. 2. Slutten på silkehanskene. 3. Krigen.
Tokatter_USA Skrevet 25. september 2010 #5 Skrevet 25. september 2010 Hat: Å jobbe 10 timer om dagen, 7 dager i uken. Elsk: Jobben min. Må jo like Lånekassen, jeg. Siden jeg tjener så lite i fulltidsarbeid og har et barn under ti år, får jeg både betalingsutsettelse og rentefritak. I fem år til....
blomstre Skrevet 28. september 2010 #6 Skrevet 28. september 2010 Den neste mnd hat: - Plan sier jobben jeg har fått tildelt vil ta 2 mnd for en i 100% stilling, jeg får lov å gjøre den på 1 mnd med 80% stilling... Grrrrrrr......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå