gilgi Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Er det noen her inne som har kjøpt disse? Hvordan er de? Er det årest modell eller gammel modell?
Gjest Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Har kjøpt og er glad jeg var tidlig ute, for på Slependen er de snart utsolgt. Var bare igjen i de aller minste størrelsene og i 122-128 Dette er fjorårets modell - vi har nemlig helt maken dress fra 2009, men i en størrelse for liten til mini! Og jeg var strålende fornøyd i fjor, og kommer til å bli strålende fornøyd i år! De har faktisk også noen få igjen av denne Friends dressen til Coop på Slependen også - til 599,- Men, bare ukurante størrelser (80 -92) for vår del...
marinas skatt Skrevet 23. september 2010 #3 Skrevet 23. september 2010 Det er årets modell i Finland ihvertfall....... Kanskje dressene kommer et år før her ? - Men de produseres jo i Finland. Vet om flere steder i finland som denne dressen ikke har kommet i butikkene enda....
Gjest Skrevet 23. september 2010 #4 Skrevet 23. september 2010 Kanskje det ikke er noen forskjell på fjorårets og årets? vi har nemlig helt maken dress hjemme, i str 98 og nå kjøpte jeg 104... Det er den blå jeg tenker på.. Den sorte fargen kan jeg ikke huske å ha sett..
marinas skatt Skrevet 23. september 2010 #5 Skrevet 23. september 2010 Høres jo logisk ut om det var en dress som solgte bar i fjor. Vi har kjøpt den i aubergin , den er ihvertfall årets modell i finland.
1881 Skrevet 23. september 2010 #6 Skrevet 23. september 2010 Litt merkelig om det er fjorårets modell når den er på reima sin hjemmeside!
Aliena Skrevet 23. september 2010 #7 Skrevet 23. september 2010 Der jeg var stod det førpris 1190,-.Tror ikke det kan stemme med 1799. Så at de hadde vår/høstdress fra reima også. Den liker jeg veldig godt, men liker ikke så godt vinterdressen. Prøvde med ulldress som skulle kneppes i, men den var kjempetynn og slaskete, kunne ikke måle seg med ulldressen som følger med Troll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå