alexx Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Tok en test med en strimmel fra billigtester nå, og den har en svak rosa skyggestrek. Har cb liggende men ville liksom ikke bruke den for å få negativt resultat.. og nå må jeg vente til jeg må tisse igjen. Hva tror dere, er jeg gravid?? tror ikm er på søndag eller mandag.
CI82 Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Ja, jeg tror du er gravid Jeg har hvertfall aldri fått svak strek på de billigtestene. Men prøv å vent en dag eller to før du tester igjen? Vet det er lettere sagt enn gjort... Men vent hvertfall noen timer og ikke drikk for mye sånn at urinen blir "vannet ut". Lykke til!
alexx Skrevet 23. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2010 måtte teste igjen.. hadde to cb liggende og det er blått kryss på begge to:) Jeg er gravid!!!!!
nelliik m/blå & rosa Skrevet 24. september 2010 #6 Skrevet 24. september 2010 oi, så spennende at din skyggestrek var positiv!! Jøss! Og gratulerer sååå masse til deg med spire i magen! ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå