Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Uff... Jeg skjønner ikke hva som feiler meg for tiden... Alt mannen min gjør irriterer meg, absolutt alt! Og han har ikke gjort noe galt i det hele tatt,stakkar... Jeg elsker han overalt på jord, og han betyr enormt mye for meg, så jeg forstår ikke hvorfor jeg reagerer som jeg gjør nå. Jeg vil ikke ha sex med han, kysse han, sitte i armkroken lenger, sove sammen med han... Alt han sier og gjør irriterer meg, selv søte kommentarer. Når han prøver å være morsom, syns jeg han bare er teit. Det er som om noen har hjernevasket meg, og det er helt grusomt. Jeg kan sitte i sofaen ved siden av han og ønske at han skal holde rundt meg, men så fort han gjør det blir jeg irritert. Dette har pågått i en uke nå, og jeg syns så synd på han, for han begynner virkelig å skjønne at noe er galt. Og jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre eller noe som helst. Han har jo overhode ikke gjort noe galt. Vi har ingen barn sammen ennå, vi har prøvd i 4mnd. Jeg sitter her og håper på at det skal gå vekk, og at det kanskje bare er fordi jeg er drittlei av å prøve, selvom vi ikke har prøvd så lenge. Men vi har kun sex nå bare fordi vi "må". Ellers vil jeg ikke noe som helst nært med han :S Hjelp! Hva skal jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Jeg vet egentlig ikke hva som er galt..fr du sier du elsker han over alt på jord. Jeg hadde det nemelig sånn, klarte ikke at eksen m in tok i meg, irriterte meg over alt, til og med måten han spiste på. Det er ikke normalt, og jeg klarte ikke leve slik lengre. Trodde jeg elsket han, men det kan jeg umulig ha gjort. Nå er jeg sammen med en annen, vi har bodd sammen i litt over to år, og jeg vet nå med sikkerhet at den mannen jeg bodde sammen med tidligere. elsket jeg ikke, ihvertfall ikke på den måten jeg elsker min nåværende samboer. Jeg kjenner meg fortsatt nyforelsket, vi klarer knapt å la være å ta på hverandre, og alt kjennes bare så riktig ut. Jeg trodde som sagt at jeg elsket min eks, men det var bare blitt en vane å bo sammen, derfor var jeg på en måte redd for å miste han. Men overlykkelig nå. Nå vet jeg ikke hvor lenge dere har bodd sammen da...
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #3 Skrevet 23. september 2010 Dere har prøvd å bli gravid, og allerede etter 4 mnd så har dere sex av plikt og ikke lyst. Kan ikke det tære på hvem som helst, og hvilket som helst forhold? Glem prøvingen for en stund og ikke tenk noe mer over det, og ha sex når dere vil og ikke når dere må. Ingen forhold har godt av å bli såpass automatisert. Det blir litt som å være på jobb, bare hjemme hvis det er sånn, ikke sant? Du er nok bare anspent pga alle forventningene du har og den spenningen som er hver mnd om dere har klart det nå eller ikke. Dere trenger å få tilbake gløden og legge bak dere "jobben". Ikke gi opp håpet om å bli gravid, men slutt å ha robot-sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå