Gå til innhold

mannen min gjorde noe uventet men pirrende i stad.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

da vi hadde oss, ba han meg stille meg i doggy og stramme det jeg kunne i høna, så tok han meg hardt og brått bakfra mens han "lugget" meg, å når jeg slappet litt mere av, skrek han "stram da!!"

mens han stønna og daska meg på rompa!

dette har han aldri gjort før, han er egentlig ganske rolig av seg i senga!

flere som har hatt menn som plutselig kommer med sånne innfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøsses.. Blir skeptisk jeg nå.. Virker som han har prøvd ut noe "på egenhånd" og funnet ut at han likte det... :S

Skrevet

Eller blitt veldig inspirert av en film...

Skrevet

Trenger jo ikke alltid tenke det verste, mener jeg :)

Skrevet

Tror ikke mennene til mange her er så veldig spontane eller har så mange nye ideer hvis dette her skal være et tegn på utroskap!

Ærlig talt, går det ikke an å plutselig være i rette humør for å finne på noe nytt og så bare gjøre det som føles rett på impuls?

Om en er ekstra tent så blir det ofte tl at en gjør noe annerledes som kanskje ikke er det som en ville gjort til vanlig, og det kan faktisk skille seg veldig ut fra det som er normalen for en.

Og om han har sett noe på film, so what? For alt vi vet så kan han ha en jobb som er et utpreget mannsyrke og diskutert slikt med noen av kollegaene.

Herregud, la nå HI få nyte den nye opplevelsen uten at dere skal drive på og skremme henne med dumme påstander og mistanker.

Skrevet

Utroskap? Haha. Trenger da ikke å ha noe med det å gjøre vel. Det gikk vel en faen i han. Det gjør det i meg en sjelden gang og. Og typen. Godt er det.

Skrevet

det er sikkert bare høna di som er blitt slapp i det siste, så prøver han å ordne opp på en fin måte ;))

Skrevet

Hvis du liker å få vite at mannen din synes du er slapp, på en sånn måte. Så greit for oss andre! Kniiiiiiiiip!

Skrevet

De fleste menn drømmer om å ta dama si bakfra.

Skrevet

Nyt mannens nye infall du og overse de sure kommentarene....!!

Skrevet

Hvis nye innfall i sex livet betyr at man er utro, da må jo jeg være utro mye...og det må vist samboeren min også.... ;oP

Nei, nyt det nye. Det kom helt sikkert helt spontant :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...