Gå til innhold

Trenger sårt gode råd!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er stemor til en gutt på 6 år. Selv har vi en datter sammen på 18 mnd.Og venter nå nr 2 sammen om ikke så mangen dagene til.. Sønnen til mannen min er et "monster" når vi har han annenhver helg! Hvis han kunne drept datteren vår så hadde han gjort det:( Han er så stygg mot henne og lar henne aldri være i fred uansett hva vi sier eller gjør.Han får nesten all tid med pappan sin når vi har han,så det er ikke mangel på oppmerksomhet .Vi kan ikke la han være et sekund alene med jenta vår. Snakker stygt til hun,dytter,slår,setter seg oppå hodet hennes ++++ Han hører ikke på det vi sier uansett:( Hva skal vi gjøre nå når vi får en baby i hus??? jeg er livredd for at jeg ikke skal klare å ha kontrollen på hva som skjer når jeg har 2 små barn å ta hensyn til. Jeg er skikkelig fortvilet å frustrert:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sier mannen din? Synes du må få flere på banen her. En 6åring som oppfører seg sånn trenger hjelp. Det er heller ikke greit at han tar det utover de andre barna.

Hjelpen han trenger kan ikke du klare alene. Synes du må få foreldrene på banen og eventuelt kontakte hjelp.

Skrevet

Mannen min blir sint når han ser hva sønnen hans gjør der og da,men føler han glemmer det etterpå:( Han vil liksom ikke kjefte hele tiden siden vi bare har gutten annenhver helg .. Men det mener jeg er galt,for er du 6 år så forstår du hva som er rett og galt. Har kontakt med biomor så hun vet hvordan det er,men føler de ikke tar det 100% seriøst:( Det er faktisk så ille til tider at jeg snart ikke liker sønnen hans:( stygt å si,men det er nesten sånn.. sønnen hans klarer ikke leke 1 minutt alene engang når han er hos oss. han henger rundt oss hele tiden,skikkelig slitsomt.. for det er ikke normalt i mine øyne.. han sutrer mer en jenta vår på 18 mnd. Å øynene han gir jenta vår kunne virkelig drept hadde det gått ann :( sukk sukk å atter sukk

Skrevet

Hadde dette vært min stesønn/sønn så hadde jeg fysisk tatt han vekk fra lillesøskenet og plassert han et annet sted med streng beskjed om å bli der

.

Eller jeg hadde droppet å kjefte og heller oversett han men tatt lillesøskenet på armen. Negativ oppmerksomhet er også oppmerksomhet.

Stesønnen min er 5 år og han kan heller ikke leke alene i et sekund. Han tør ikke være slem med søsknene, for det forsøkte han en gang og da fikk han så det suste av far. Han sutrer og griner hver gang han ikke får det som han vil, men vi overser det og da gir han seg faktisk.

Ville forsøkt å overse han når han gjør noe galt og heller gi oppmerksomhet til den han gjør noe galt mot, både du og far. Og når han oppfører seg mot søskenet, så gi ros og oppmerksomhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...