Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en BabyBjørn bæresele, lurer på hvor gammel babyen må være for å kunne bruke den?

Han er 3 uker og 4,5 kilo...

Tenker om det er belastende for ryggen hans å sitte i den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ventet litt til. Ihvertfall til han var 2-3mnd. Babybjørn har vel ikkke nyfødtinnlegg og den er ikke sånn kjempe bra for en helt fersk ryggsøyle...

Skrevet

Vi brukte vår BabyBjørn fra gutten var 3-4 uker gammel. De er tilpasset spebarn nå, og kiropraktor og manuellterapeut sa at så lenge nakken fikk støtte så var det helt greit å bruke den - med måte.

Vi fikk ikke roet vårt lille bøllefrø på noe annet vis enn å bære ham rundt i den. Forsøkte meitai også, men der lå han bare som en klump, følte ikke det var noe bedre.

Skrevet

Jeg brukte min to dager etter hun var født og bruker den fortsatt. For de helt minste barna, er det to hemper på selen som skal festes i to knapper. Da får desmå en litt annen sittestilling enn når de blir større.

Det er aldri snakk om å sitte i en slik sele og aldri lenge om gangen (de holder fint der i 2 timer og det er nok for den som bærer oxo). Kjempefin å bruke når man tusler rundt på et kjøpesenter f.eks, i stedet for en vogn som bare er i veien for alle.....

Skrevet

Brukte BabyBjörnen min fra snuppa mi var 2 uker, var ikke lenge om gangen da. Spurte fysio. på sykehuset om det får jeg reiste hjem og hun sa alt med måte.

Skrevet

Takk for svar!

Den er helt ny, så har både nakkestøtten og de ekstra knappene for små babyer.

Da tar vi oss en prøvetur:)

Skrevet

visste ikke at den var tilpasset spedbarn jeg:) er den det er det nok helt trygt:) Alt med måte som de sier over her:) God tur:)

Personlig ville jeg ikke brukt BB men det er meg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...