Gå til innhold

noe av det smarteste jeg har sett :) LINK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har også tenkt på en slik barneGPS. Har en datter som stikker av mye. Var greit når vi bare hadde henne, men nå som det er flere barn kan jeg ikke ha 100% oppmerksomhet på henne. Hun har jo selvsagt blitt flinkere til å holde seg i nærheten, men angsten for å slippe henne av syne sitter i meg. Vi bor i et skogsområde også, så det er lett å gå seg bort..

Skrevet

Ser ikke noe poeng i å feste den på barnet mitt. MEN kunne godt hatt på både lommebok, nøkler, solbriller og alt annet jeg bruker å lete etter. Barnet mitt har jeg alltid oversikt over :)

Skrevet

Ja du har vel det du. Hvor mange barn har du da? Og hvor mange øyne?

Skrevet

Hun skrev barnet så er nok bare en.

Jeg hadde også full oversikt med en, men etter at tvillingene kom kan den være kjekk å ha.

Skrevet

Det skal jammen ikke mye til før man kan miste et barn ute av syne, særlig hvis man har flere en ett. Vi har sikret hagen med stort gjerde rundt, men bor man i skogen så synes jeg ikke det høres så dumt ut. Flere dødsfall og drukninger som har skjedd fordi barnet har blitt lett etter på feil steder. Hadde jeg hatt tvillinger hadde jeg helt klart gått til innkjøp av en sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...