Villa Perlesukker Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Datteren har fått seg kjæreste! Vi hadde avtalt at hun skulle vente med kjærester til hun var fylt 30 men hun har da brutt avtalen 6 år gammel. 7 åringen har hatt med seg 2 venner hjem og datteren ble meget begeistret for den ene gutten og han for henne. Herregud hun har jo kjæreste. Hvordan skal dette ende? De har til og med kysset sier hun...hjelpes.... Jeg var 12 da jeg fikk mitt første kyss. Hva skjermed verden? Kan noen berolige en stresset mamma her eller er dette bare en ny fase i familielivet hihi?
-carina- Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Ikke så lenge til du blir bestemor nå... ;o) Hi, hi...
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Hihi, gratulerer som svigermor;) Her har 5 åringen hatt kjærste i nesten 2 år;) Samme:) De er så søte sammen. Men på senere tid så har hun begynnt å ha noen ved siden av og;) Så nå har hun alt mellom 1 og 3 kjærster på en gang. De er jo bare så skjønne
-carina- Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 Min sønn ble så fryktelig lei seg på mandag forresten. Han trodde bare at dere kom til oss for at han skulle skifte på seg, han hadde ikke oppfattet at han ble levert hjem igjen. Så han sprang opp og skiftet og sprang ned igjen og lette etter deg. Han ble så lei seg da jeg sa at det var meningen at han skulle være hjemme... ( Ble lei meg på hans vegne, men samtidig litt glad da, for det er tydelig at disse gutta har funnet tonen! )
Villa Perlesukker Skrevet 22. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2010 Det verste med alt er jo at kompisen til sønnen ER jo helt nydelig og når jeg da ser at hun står og ser på han og rett og slett RØDMER så tenker jeg hvor ender dette hihi..... Det er jo kjempesøtt men samtidig skrekkelig for i dag gikk det opp for meg at datteren en dag kommer hjem med brukket hjerte fordi det er slutt...... hihi.... For et herlig liv vi har:)
Villa Perlesukker Skrevet 22. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2010 Ååå carina... hadde jeg visst det hihi hadde jeg tatt han med igjen I dag hadde de største med seg noen fra sfo og han ingen og han snakket hele tiden om at K. skulle få være med hjem snart igjen hehe... hva med fredag eller mandag?
-carina- Skrevet 22. september 2010 #7 Skrevet 22. september 2010 Har ingen planer fredag i hvert fall. Karsten hadde sikkert blitt glad for å få komme på besøk igjen han! ) Er alene med alle tre hele helgen, vurderer om jeg skal reise bort (opp til svigers) eller klare meg alene. Men uansett reiser vi i så fall ikke før lørdag morgen... )
ano`num *17.03.10* Skrevet 22. september 2010 #8 Skrevet 22. september 2010 Hehe. Fikk den i fleisen her en dag jeg også gitt 10åringen kom hjem fra fjelltur med skolen og midt i rapporten om hvordan hun nådde toppen og skulle til å ta frem matpakken kom det et "....å da spurte han meg og jeg sa ja for å få han til å være still men først kikket jeg i bakken og lurte på hva de andre sa....." Uten at hun hadde pustet skikkelig siden hun startet med hvem som løp forbi hvem når de nesten var oppe. Hehe. Etterpå fortsatte hun med "....jeg spiste ikke kjeksene mine fordi...." osv Fortsatt uten å puste. Da måtte ho mor tenkte seg om å komme med et "hæ, hva sa du NÅ?" Husker dere den gangen da følelsene bare bobblet i hele kroppen, som kilende fjær - og vi sendte venninner for å spørre de søte gutta om vi ikke skulle bli sammen. Etterpå stakk vi hodene sammen, kniste og gløttet bort på guttegjengen. *sukk* DET var tider det!!
Villa Perlesukker Skrevet 22. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 22. september 2010 Da tar jeg han med hjem fra bhg Så kan du komme og hente han litt senere enn sist. Ettersom det da er fredag er det vel leggetider ingen krise. Sist ble det for tidlig for dem hehe.... Da har jeg også klærne klar til prinsessa:)
-carina- Skrevet 22. september 2010 #10 Skrevet 22. september 2010 Så koselig, da skal jeg si det til han, da blir han nok glad! ) Jeg kan jo ringe deg og skravle litt og jeg! Så du kanskje skulle starte på yoga. Jeg startet med pilates i går, sånn mamma-trening. I dag trente vi på idrettsplassen, du skulle sett oss der vi gikk med vognene våre! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå