Gå til innhold

Slitesterk vinterdress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har brukt Reima de to foregående årene og har vært utrolig fornøyde, men lille har da vært i en bhg med små barn og ganske flatt uteområde. Nå har vi byttet til en større barnehage med svært kupert uteområde der barna sklir ned fjell, klatrer i trær og sliter veldig mye mer på klærne.

Er det slik at Reima ikke er så veldig slitesterke i rumpa?

Hvordan er nameitdressene?

Noen som har erfaring med svært aktive barn i ulendt terreng om vinteren som kan anbefale en super dress. Det er viktig at dressene er lette å bevege seg i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært gjennom div dresser som HH, Troll, Reima, en billig fra Europris, Name It osv....

Må si at Reima desverre ikke holdt på slitestyrke for vår del. Troll derimot har jeg (og er) utrolig fornøyd med når det gjelder slitestyrke!

Lilleknott har Troll i år som begge jentene har brukt høst,vinter og vår, og den er like fin:)

Lett å bevege seg i er den også- noe jeg syns er viktig! Nytter ikke å prøve å bevege seg i slike bevernylondresser...

Name It hadde vi til lilleknott i fjor (slik ferdig foret) og jeg ble faktisk imponert over den og har kjøpt en slik til lilleknott og mellomste i år også.

Han ble aldri våt eller kald i den, og den var lett å kle på en liten mark som ikke ville være behjelpelig med å kle på seg akkurat;)

Sendte faktisk den dressen over til naboen nå, så flere kan glede seg over den for den ser ikke brukt ut engang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...