Dotten Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10027586 Jeg blir så lei meg. Tenker på skrekken barnet må ha følt. Er litt forutinntatt nå, men tenker automatisk på far. Og er det far kan du tenke deg hvor uforståelig det er for barnet at pappa kan være så slem??? Mor og far skal jo være de tryggeste personene i hele den store verden
~sjiraff~ Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Mn kan jo ikke si noe annet enn at det er tragisk. Håper siste barnet blir funnet i live.
* 5 om dagen * Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 nei, ble funnet en annen plass.... tragisk...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 elste datteren ble funnet i gjersjøen tidligere i dag i forbinnelse med leteaksjonen etter en dement 76 åring som var forsvunnet siden tirsdag. jeg var selv med på den leteaksjonen. jeg lurer litt på hvor lang tid det hadde tatt å funnet jenta om det ikke var for den andre leteaksjonen. familie bilen er funnet i follo, det pluss at politiet går ut med bilde av far sier jo sitt. men det er et barn til på 7 år, henne er vel ikke funnet. syns det skjer veldig mye i lokalmiljøet om dagen. så mange som blir berørt.
~sjiraff~ Skrevet 22. september 2010 #5 Skrevet 22. september 2010 Er vel fortsatt ett barn som er savnet?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. september 2010 #6 Skrevet 22. september 2010 jepp, det er et barn som ikke er funnet og som de håper er i livet. det er derfor de går ut med navn og bilde
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 22. september 2010 #7 Skrevet 22. september 2010 Jeg kan ikke noe for det, men jeg blir skikkelig kvalm!! Jeg håper han ikke har dratt ut å tatt livet av seg selv... Han må finnes og straffes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå