Gå til innhold

Ingen symtomer...gravid alikevel??? ønsker det så veldig!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hadde el for ca 11 dager siden og vi har hatt myyyyye sex...hehehe, ønsker så veldig og bli gravide...venter mens om ca 2-4 dager...Har ingen symptomer på hverken stikkinger i magen eller kvalme eller noe som helst annet...det eneste jeg nevne er at jeg har hatt "småkramper" ett noen få ganger...er dette noe? eller kommer symptomene gjerne etter at man venter mens???noen som kan gi meg svar... Spent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er hærlig når det går som man vil :-)))) var veldig usikker denne gangen for jeg har en på 2 år og forige gang så hadde jeg både stikkinger i magen og ikke minst ømme bryster...men var ikke kvalm. Og nå har jeg det strålende, litt vondt i korsryggen :-) men det er jo enda veldig tidlig så det kan vel kanskje komme noe (iallefall ømme bryster er veld ganske normalt :-) bare jeg slipper og være kvalm så er jeg så glad...det værste jeg vet er og kaste opp...isj...du da?? har du det bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk vite den uka her at jeg er gravid, og hadde IKM sist helg, men jeg kjenner absolutt ingen verdens ting! Noen steder! Men gravid er jeg visst nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, hatt veldig få symptomer. Kun hovne pupper.

 

Men idag har jeg faktisk vært KVALM for første gang. Ikke lenge, men en umiskjennelig kvalmebølge som brakte søte minner fra tidligere svangerskap opp i halsen:)

 

5+4 i i dag, regner med at det enda går ihvertfall en uke før kvalmen blir en daglig venn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...meg som skrev dette første innlegget.....men nå gikk det desverre DRITT, fikk i går en voldsom blødning og var hos lege i dag og det var en SA :-(((( veldig lei meg akkurat nå, men vi håper på at det går bedre neste gang.. Ha en god helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...