Miann Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Jeg fikk TR 1 uke forsinket sist gang... Men om jeg følger den, så burde jeg ha EL (14 dager siden sist TR) førstkommende mandag.. Tok en EL test idag ettermiddag som viste klar men svak strek... Hva tyder dette da fruer? Har også stikkinger i pupper, menssmerter osv.. Så en kan lett bli gaal !!! Veit at streken skal være klar for at den er positiv, men en blir jo i tvil...
SurreGuri Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Hmmm, satt å leste i bruksanvisningen som jeg har her i går, og der står det at strekene skal være like sterke på farge, eller at testen skal være strekere enn controllen, er den ikke det så er den negativ uansett om det er strek begge plasser..
SurreGuri Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 oii..hehe, mener strekene.. jeg har ingen anelse egentlig, skal akkurat begynne selv med sånne EL tester... snart sitter vel jeg her og klør meg i hodet
Miann Skrevet 22. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2010 Ja en blir kke smart iallefall.... Hadde vært så kjekt med full klaff, selvom vi er helt ferske i prøvinga da.. Forrige mnd bommet vi jo helt... Derfor blir det EL testing nu !! Men blir ikke så klok!! men får hoppe i høyet, å teste med jevne mellomrom:P
Petrine +spire=❤ Skrevet 22. september 2010 #5 Skrevet 22. september 2010 Teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken for å være positiv. Er ikke nok at det er to streker... Jeg også drev med tolking opp og i mente, fram og tilbake. Bestemte meg for å bruke cb digitale el-tester istede. Det kommer det opp en runding om den er neg og ett smil i rundingen om den er positiv. Ikke noe tolking. Bare enten eller =)
SurreGuri Skrevet 22. september 2010 #6 Skrevet 22. september 2010 hehehe.. neeei det var det då.. Finner oss damer her inne ganske morsomme i grunnen, sånn så vi sliter for å få dette til, bekymrer oss så vi blir søvnløse og gråe, mens mannfolkå sitter å klør seg i nøttene og ser på tv..aner fred og ingen fare.. og så oss, her inne, som sagt, sliter rææævå av oss.. haha.. vi skal huske og tenke på disse dagene på våre eldre dager :) Ja, la oss hoppe i høyet, ikke noe annet å gjør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå