Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Barnet til en kollega av mannen min som er 2 år har fått konstatert blodkreft... Helt forferdelig... ((
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Å skrekk og gru. Stakkars foreldre og stakkars unge!!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Grusomt:( Får helt vondt når jeg hører om barn som får den grusomme sykdommen!!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 Uff så trist. En ting skal du vite, og det er at over 80 % av barn som får leukemi overlever denne tragiske tingen. Det er en forfedelig prosess de må igjennom, men som regel er det lys i tunnelen.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #5 Skrevet 22. september 2010 Da må jeg bare komme med en solskinnshitorie Sønnen til venninnen min fikk det for 3 år siden og er i dag en frisk og flott gutt Masse lykke til til de det gjelder
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #6 Skrevet 22. september 2010 Veldig trist. Men 90 % overlever idag, takket være medisinsk forskning.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #7 Skrevet 22. september 2010 Stakkars, stakkara lille barnet og de rundt. Blir helt dårlig når jeg hører sånt. Barn skulle blitt skånet for slike sykdommer. Men heldigvis er prognosene gode. Håper inderlig det går godt!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå