Gå til innhold

3 barns mammaer SE HIT!!!!

Gull i magen <3Har født<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere har 3 barn med barnestol. Hvilke bil har dere???

Vi sliter MAAAX. Vet ikke hvordan vi skal gjøre dette med barnestoler. For bilen vår er for trang i baksetet til en barnestol av den minste str. en av den mellomste str og en sittepute med rygg!

Det er rett og slett ikke plass i bilen vå :(

Så her i gården blir det bytting av bil.... MEN TIL HVORDAN??? :P

Håper på mange gode svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, om jeg har penger nok blir det litt fiksing på bilen slik at jeg har tre-punkts-sele i midten og kan feste det største setet der. Da kan det hende at jeg har plass til alle tre i baksetene=)

om ikke blir det en foran og to bak og kan bare ha en tynn passasjer bak :P

Skrevet

Hvilken bil har du?

Skrevet

95 ford mondeo stajonssvogn. Et gammelt vrak :P men kjører helt fint og bruker lite diesel.

Skrevet

åh!!! ikke bare jeg som sliter her altså...

venter nr 3 i mai men ser jo at vår opel astra er altfor liten i baksete den også.frustrerende!!! også liker jeg bilen såååå godt at jeg har ikke lyst til å selge den....lite gjennomtenkt av bilprodusentene nå når alle skal ha så store barneseter... :(

Skrevet

Vi har en BMW 530 D 2001 mod. Det er en utrulig GENIAL bil. Kjempe comfort og goooood plass til voksne mennesker i baksetet.

Men i det du kommer med barneseter er det trangt :( Skikkelig kjipt!

Skrevet

Hei.

Vi har kjøpt oss v-klasse, samme som vito bare at det er personbil utgaven. De nye nå heter viano, men de er veldig dyre ennå!

I den har vi kjempe god plass, det er 3 seter i stede for sånn "sofa" bak. Også kjempe bagasje rom, trenger ikke slå sammen vogna en gang, bare å trille rett inn :o)

Så jeg anbefaller en sånn type stor bil, helt genialt med 3 unger. Har også 3 klapp seter bak, sånn tilfelle vi skal ha med noen flere på tur ;o)

Skrevet

I vår Volvo V70 er det i alle fall plass til et babysete, et mellomsete og et storbarnssete. =) Trangt? Ja, men det går! =) Både baysetet har beltebase og er plassert i midten, mens mellomsetet og storbarnssetet er festet med isofix på yttersetene.

Skrevet

Nettop vært gjennom valg muligheten og lommeboken bestemte seg for Renault Scenic Privilege 1,5 TDI 2006 model til 139 000kr. BILLIG. Skinnseter og panorama tak!

Skrevet

Vi har kjøpt oss Peugot 807, 7 seter. Kan ta ut seter ettersom man ønsker selv. Alle setene er uavhengig av hverandre og har 3 punkts seler. Super fornøyd. Helt genial bil til en overkommelig pris. Vi har babysete, sete til 3 åring og pute med rygg til 7 åring.

Skrevet

Jeg har en gutt på 1,5 år og venter tvillinger i februar, så jeg har byttet ut min "gammle" Ford Foucas 2002 mod stasjonsvogn med en Volvo V70 2007 mod. Den skal et vistnok gå 3 bilseter bak. Ander biler er Citroen Berlingo, C4 og Kia Carens (av de jeg kommer på).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...