Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Kupper tråden i fra lengre ned... Ah,kjeder meg litt Hvem er jeg??
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Du er 28 år, har halvlangt, mellomblond hår, gråblå øyne og en ganske liten nese. Du har to barn, gutter, en katt og du liker te bedre enn kaffe. Mannen din jobber med noe kjøretøyrelatert og du lurer på om du skal videreutdanne deg når permisjonen er over. Og Japp er ikke kveldsmat ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Du har et navn på K, evt C. Tenker du har mørkt hår, men at du kanskje har farget det? Brune øyne, litt mørk i huden(blir fort brun på sommeren. Kanskje du er glad i solarium/ selvbruning? Du er en sporty jente, glad i å være ute. Lurer på om du har en liten jente? Muligens rundt 2-3 år.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 Hehe,ikke så langt unna da:) Jeg er 25 år. Har to unger og begge er jenter. En på 5 mnd og 1 på 3 år:) jeg er ei sporty jente,elsker å være ute! Blir fort brun om sommeren,men soler/selvbruner meg aldri. Jeg har gråblå øyne og liten nese. Har mellom langt brunt (eller som de kaller det blondt hår) og ja har farget det. Spiser som regelt svært sunt,nesten aldri godterier,men nå mens jeg ammer har jeg fått dilla på sjokolade om kveldene. Hater egentlig sjokolade til vanlig Men ingen japp da jeg ikke tåler gluten Drikker ikke kaffe,men elsker te:) Men ingen katt Mannen min har en bijobb hvor han jobber som truckfører. Jeg skal fortsette utdannelsen min etter endt permisjon Hi
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #5 Skrevet 22. september 2010 Det bor for øvring en katt i samme etasje som meg,men den er ikke min:) Den har bare tisset på dørmatta mi Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå