Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Jeg liker tøffe biler, ingentvil om det Ser får meg å bruke mellom 150 000 og 230 000 på dette nå (har spart i evigheter) Noen dere vil anbefale? Kan dere gi meg tips, slik at jeg kan sjekke dem?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Glemte å legge til at jeg venter jente nr 2 og trenger plass til vogn bak. HI
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Tøff bil og plass til vogn kræsjer vel litt, men: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24002530
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 Helt enig med 20:32 her BMW stasjonsvogn er tøff, superdeilig å kjøre og har god plass til barnevogn. Men vurder seriøst automatgir, selv om kjøreopplevelsen på en måte ikke blir helt det samme så er det superdigg å sette på cruise controlen på landeveien. Bykjøring er heller ikke noe problem med automat
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #5 Skrevet 22. september 2010 20:32 her! Ja, kan absolutt bifalle automatgir. Det er veldig greit, særlig ved bykjøring!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #6 Skrevet 22. september 2010 Er det ikke litt sykt å betale 170.000 for en bruktbil, når man får en splitter ny Skoda Fabia stasjonsvogn til nesten samme pris?! Kjøpt heller en splitter ny bil i samme prisklasse:-)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #7 Skrevet 22. september 2010 Hvorfor kjøre Skoda når man kan gå, da? Man får det man betaler for, BMW utklasser skoda på alle punkter, brukt som ny.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #8 Skrevet 22. september 2010 Skoda får være Skoda, det bare en billig etterligning av de Tyske bilene. Vil man ha BIL så er Skoda milevis unna BMW og Mercedes i kjørekomfort og kjøreglede. Vet ikke hvordan det er med sikkerhet, men BMW har full score på EuroNCap, eneste minuset de fikk var for ikke å være veldig fotgjengervennlige Mercedes og BMW er også langt fremme på det nyeste og beste utstyret og man får det inkludert i prisen, i motsetning til billigbiler som er strippa for alt...
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #9 Skrevet 22. september 2010 Tusen takk får råd BMW blir det Har nå funnet 3 biler jeg har avtale om å se på i morgen Ang skoda så er det sikkert bra biler det for dem som liker skoda, de har fått et flott utsende nå Men jeg får min del, liker rett å slett ikke merket skoda.. Moren min sa: Hvis du kjøper skoda, har du bil for livet! Får aldri solgt den igjen og taper seg vanvittig i verdi
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #10 Skrevet 22. september 2010 Da kan du få kjøpe min kjempetøffe sølvgrå BMW 525 TDS touring billig! Det er en 99-modell, trenger nytt hjulsett med dekk og felger til vinteren, helt nye sommerdekk som ikke er lagt på felg enda.. Veldig god bil å kjøre, men vi trenger ikke to biler, så BMWen blir stående, noe jeg syns er trist, for den er skapt til å kjøres!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå