Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg skal se etter brune eller svarte vinterstøvletter. Jeg ahr ca syv par ballerinasko i all verdens farger, men det begyner å bli kaldt ute :-S Jeg har veldig feminin klesstil, jeg har en eneste bukse, resten er kjoler og skjørt, mye fra Noa Noa. Går mye i pudderrosa, lilla og grått, men også svart og noe farger. Har to sorte vinterkåper, de fleste veskene mine i brune. Skal jeg kjøpe brune eller svarte støvletter?? tenker som så at brune passer best til mange av de sarte fargene jeg har på klærne mine og de brune veskene. Men at hvis jeg kjøper brune støvletter så bør jeg kjøpe meg brun kåpe også?? Dessuten passer jo svart til ALT, brune blir kanskje litt rart når jeg har svart kjole, feks. Eller når jeg er litt småpyntet til feks kino.. Er jeg helt fjern som henger meg opp i dette? ;-)
tine0810 Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Jeg ville helt klart hatt både brune og svarte!!! Men måtte jeg valgt en farge hadde det blitt svart! Selv om det er veldig fint med lik farge på veske og sko....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå