Gå til innhold

Apopos tråden om de mest minneverdige trådene her inne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... som forøvrig var utrolig morsom! Hva ER det egentlig med disse ørnene? Jeg har aldri skjønt det, hva gikk den opprinnelige tråden ut på? Noen som har link til den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var ei som var veldig redd for at ørna skulle ta babyen når den (babyen, altså;) sov ute i vogna

Skrevet

Var ei mor som tok inn babyen sin som sov ute i vogn fordi hun så en ørn og ble redd den skulle stjele babyen hennes ut av vognen. Hun ble litt mobbet for det for å si det mildt, og så ble liksom ørnen en ny betegnelse for hysteriske mødres barn.

Skrevet

Hahahaha! Det var enda mye verre enn jeg hadde trodd! Takk, nå fikk jeg meg en god latter!

HI

Skrevet

Mobbet fordi hun var redd ei ørn skulle ta babyen hennes?

Herregud..Kvinnene her inne er mødre og mobbere?

Jeg ville også tatt inn babyen min hvis ei stor ørn sto og kretset over vogna. Finnes mange historier der ørn tar småBARN, så da er vel ikke baby så vanskelig å ta heller..

Sykt dårlig "humor" har dere som ler av henne også.

Jeg har heller aldri skjønt noe av dette med ørne-innleggene, men jeg lo av dem fordi det det ble skrevet så mye tull om ørna og blablabla. Men nå når jeg vet bakgrunnen til "ørn", så synes jeg det hele er ynkelig og patetisk.

Skrevet

Jeg liker ørneinnleggene, men kunne ikke brydd meg mindre om den opprinnelige tråden.

Men vil rette en takk til opprinnelige HI som introduserte begrepet ørn her inne. Det var ren rekreasjon da jeg mistet og satt hjemme og deppa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...