Villa Perlesukker Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Og har veldig lyst å bli med. Det er en gang i uka og det er etter barna har lagt seg så det passer utmerket. Noen som vil dele erfaringer? Må man være veldig tøyelig for å være med på det eller?
Mor Løvehjerte Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Yoga passer alle, vil jeg påstå. Jeg gikk på yogakurs for hundre og brødmangel siden, og der var det folk i alle aldre og mange med rygg-og muskelplager. Veldig behagelig, og alle sovnet på slutten av hver time. :-)
Villa Perlesukker Skrevet 22. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2010 Herlig Hva hadde du på deg?
Mor Løvehjerte Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 Joggebukse og genser. Romslige klær som det er lett å bevege seg i.
verdens heldigste mamma Skrevet 22. september 2010 #5 Skrevet 22. september 2010 Jeg syntes yoga er supert både for kropp og sjel. Fin trening (og du blir mykere etter hvert), og godt å slippe ned skuldrene både bokstavelig og i overført betydning. Anbefales!
Medi Skrevet 22. september 2010 #6 Skrevet 22. september 2010 Yoga passer for alle :-) (Men jeg er for rastløs....)
Villa Perlesukker Skrevet 22. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2010 Hei clumsy:) Lenge siden sist. HAr du det fint? Mr. perfect still so perfect? ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå