Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Minstemann på 6 1/2 år fikk det i dag, så blir spennende å se om det virker. Han har hatt nedtelling til å gå til legen i 5 dager nå, og da jeg sa at legen sikkert bare skulle snakke med oss, ble han ganske frustrert. "Hvordan skal jeg da slutte å tisse, når han bare snakker med meg???!!!". Han er skikkelig frustrert selv, for han vil klare seg uten bleie. Og han kan ikke skjønne hva som skjer siden han tisser på seg... Dere som har testet det ut.. Hadde det noe virkning hos deres barn, og evt hvor fort virket det?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Hei! Mellomste snuppa her bruker det og det har hatt super effekt på henne:) Fikk beskjed om at hvis de ikke virket etter 2 uker så var det bare å slutte igjen. Da hun begynte på de så tok det ca 6-8 dager så var hun tørr! Og hun tisset på seg hver natt før det;) Håper det har effekt for gutten deres også- lykke til!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Jeg har 2 barn, og begge har hatt/har sengevæting som problem.' ene ungen fikk effekt med en gang(første natta) av minirin, mens det ikke virker på andre ungen. Der bare minsker det mengden litt, men den ungen har faktisk veldig liten blærekapasitet. Bare en tredjedel av normalen, og har i tillegg fått diagnosen Urge-inkontinens. Så det er nok grunnen der. Begge ungene her har vært våte hver eneste natt, selv om eldste hadde et lite opphold fra 3 til 3,5 år, for så å begynne på'an igjen. Eldste sluttet med medisinen som 11-åring, og har vært tørr siden det. Ikke for å ta gleden og håpet fra dere, men av og til virker det ikke. Men i de aller fleste tilfeller blir der bedring ganske så fort, så får håpe dere er i den kategorien Det kurerer ikke, men det tilfører ADH(antidiuretisk hormon), som disse barna har lite av eller mangler selv. Stort sett vokser de det av seg, men det kan som sagt ta mange år.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 Vi er klar over at det kanskje ikke virker, og det har jeg sagt til han og! Han har vært til kontroll for å sjekke blære o.l., og de fant ut at han har litt rest-urin. Så legen mente i alle fall han var en kandidat til slik behandling...så vi får krysse fingrene:) Fikk nesespray, men ser de fleste har tabletter. Så lurer på hva som er forskjellen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå