Lovemelikeyoudo Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Hadde tenkt å gå på foreldremøte i barnehagen der lille snupp skal begynne om tre uker, men pga sykdom får jeg ikke gått=( Vil jeg gå glipp av mye info, eller får jeg vite alt jeg trenger å vite når hun begynner der??
SnekkerPelle Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Vi fikk utdelt ei blekke som inneholdt alt av informasjon. (Hadde streng talt ikke trengt å møte opp på foreldremøtet.. )
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Du vil få informasjonen når snuppa begynner. Men du vil jo selvfølgelig gå glipp av å bli kjent med de andre foreldrene i barnehagen. Er jo mange som synes det er viktig også. Og så vil du kanskje gå glipp av gjennomgang av årsplanen til barnehagen. Men den kan man lese selv, og så spørre ped.leder etterpå hvis du lurer på noe. Lillegutt begynte i bhg 16. aug, og foreldremøtet er ikke før neste uke, så vi vet jo i grunnen alt vi trenger å vite allerede. Vi har også hatt vår første foreldresamtale, og der får man jo også masse info. Men jeg kommer primært til å reise dit for å bli kjent med de andre foreldrene på avdelingen. Hilsen ped.leder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå