Gå til innhold

ute-klær til førsteklassinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

bruker førsteklassinger også vår og høstdresser? og kjøper dere hel vinterdress eller todelt til barna som går i første klasse?

har ikke barn på skole enda, men begynner å tenke på hva min trenger til neste år når hun begynner på skole...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe nei heldress er nok ikke såååå populæt lengre da dem begynner i 1 klasse.

her blir det 2 delt sett med vinterjakke og vinterbukser:)

Skrevet

Her er det også to-delt.

Hadde dress i starten, siden den fremdeles passet. Men kjøpte to-delt etterpå.

Men vi har bukse som er vind- og vanntett, ikke med fôr. Så har han tynn vind- og vanntett jakke nå, og kjøper tykkere jakke til vinteren. Har funket veldig greit her, kler ekstra godt på ham hvis de skal på tur:)

Skrevet

Jeg har kjøpt hel dress til snupp som hun skal ha på skolen etter erfaring med søsteren som går i 3. klasse.

Da hun gikk i 1. tenkte jeg at det var litt barnslig med hel dress, men det gikk ikke lenge før hun også ville ha hel (som alle andre i klassen)

Selv om de er "store" og nå går på skolen så er det lettere å hoppe i en hel dress enn å skulle ta på jakke og bukse.

Eldste snupp klarte fint å kle på seg selv da hun gikk i 1.klasse så det var ikke det som var problemet, men det er raskere og enklere med hel dress:)

Skrevet

trur kanskje det er litt forskjell på gutter og jenter i 1 klasse.

gutter vil helst ha 2 delt sett mens jenter kan faktisk bruke heldress

Skrevet

Her (Stavanger) er det vanlig å bruke hel dress, ingen vil være siste sinka ut i friminuttene. Gutten min skal, som de andre, ha heldress i vinter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...