Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Hva er oddsen for at hun er ekkel mot meg med vilje eller at hun bare gang på gang "tar feil"? I dag fikk jeg pakke i posten med den STYGGESTE strikkejakka jeg noensinne har sett. Tror den er kjøpt på loppemarked for den stinker i tillegg sånn gammelt. Jeg ser ut som om jeg er 1.20m høy og veier 150 kg i den for den er så svær og lang og makan til farger.. ja det går ikke an å beskrive! Denne "gaven" faller inn i rekka over mange like fæle gaver i årenes løp. Selv har hun helt fantastisk elegant og minimalistisk smak på alt som hun handler til seg selv og huset sitt og jeg sier jo alltid til henne at det er så fint det hun har (så, hint hint liksom!!). Jeg er sammen med hennes eneste sønn og han elsker henne over alt på jord. Så han kan bare himle med øya når han ser gavene, men når han får vite at de er fra henne så er de bare superflotte plutselig og jeg må jammen meg bare huske på å ringe og takke... YEY! Han får kjempefine presanger forresten, kun merkeklær og elegante snitt. Hva tror dere? Holder hun på med en skjult taktikk for å vise hva hun mener om at jeg "truer" med å ta sønnen fra henne, eller er det en annen mystisk grunn? Jeg gir ikke henne gave så ofte pga økonomien, men når hun har bursdag/jul så finner jeg jo noe sammen med mannen som er i beste mening for å passe inn i enkel minimalistisk stil.. lurer på om jeg må begynne med samme taktikk tilbake igjen!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Hun tror vel at det er din stil og at gavene faller i smak
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Ta igjen med samme mynt. Prøv å finne noe enda styggere enn det hun gir deg, og helst noe som er 5 nummer for lite:=D
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 Jeg fikk en stygg følelse av at hun er sjalu på deg og gjerne vil skjemme deg ut.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #5 Skrevet 22. september 2010 Det virker som det er noe hun ikke liker ved deg eller at du er sammen med sønnen hennes. Har det akkurat sånn selv. svigemor her prøver å bestemme hvordan vi skal ha det i leiligheten vår, plutselig kjøper hun inn ting og bare kommer med. samboeren min har sagt ifra til hun at hu skal slutte, men tror du det hjelper?! neida! og mot meg virker hun sååå snill og koselig, men hun spørr meg aldri hvordan det går med graviditeten eller noe annet. Vi bor på et ganske lite sted hvor bekjente sier at hu går rundt å prater dritt om meg.. wohoo KJEMPE koselig!! kan ikke fordra hu dama.. og kontroll freak er hu også, skal vite hva vi driver med til en hver tid. Hvis ikke samboer tar tlf så ringer hu gang på gang til han eller prøver tilslutt meg på tlf for å få svar! *blir irritert bare å snakke om hu*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå