Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Er Reima virkelig sååå mye bedre enn andre vinterdresser at de er verdt over 1000 kr? Eller er det mer det at alle tror Reima er så bra fordi det er dyrt og fordi det blir snakket mye om?! Jeg har selv jobbet i bhg og ikke merket noe forskjell på barna om de er kalde eller varme i forhold til om de bruker Reima eller andre vinterdresser. Jeg har derimot merket mer forskjell i forhold til hva barna er kledd med under vinterdressen. Hva mener du? Er Reima oppskrytt?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 JA - det er oppskrytt!! Jobber selv i barnehage, og har barn selv. Ser ikke at det er behov for å investere så mye penger i dress til barna. Det viktigste er hva vi har under dressene. Og som du sier også, ser ingen forskjell på om barna holder seg varmere i reima enn i andre typer dresser. Men det som merkes, er om barna har nok skiftetøy eller ikke:))
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Hei Jeg har jobbet i barnehage og er enig i det dere sier om at det er klærne under som har mest å si Samtidig vil jeg legge til at reima sine dresser er utrolige lette og gode å bevege seg i og at de barna med reima dress ikke trengte regnbukse over dressen når det var skikkelig slapsevær og vått. så jeg vil si at reima er bra men ikke en nødvendighet
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 Jeg likte veldig godt reima sin vår/høstdress, den var helt super. Eneste negative var at ulldressen som kunne knappes inn var ekstremt tynn. Ble overhodet ikke det samme som trolldressen som også har ulldress. Var ikke imponert over vinterdressen, synes ikke den var mer enn midt på treet bra. Alt i alt vil jeg si at reima nok er ganske oppskrytt, i hvertfall vinterdressene.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #5 Skrevet 22. september 2010 Jeg vil aldri ha noe annet enn reima. Reima er ikke dyrt om du bruker det flere år enten til samme barnet eller til søsken. Min erfaring er at reimadressene tåler det meste også etter de har blitt brukt en god stund. Jeg har to gutter og dressene blir brukt 4 år sånn ca. Reima holder mål, men med andre dresser har jeg måtte kjøpe nye og endt opp på samme pris. Jeg kjøper alltid på salg i Januar.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #6 Skrevet 22. september 2010 NEI! Vi hadde prøvd masse ulike dresser da vi prøvde Reima et år. Hadde aldri hørt om den før, så ante ikke at den var så "in", og vi har aldri kjøpt noe annet siden for å si det sånn. Det som gjør denne dressen så god er ikke at den heter Reima, for navnet betyr meg midt bak, men at den har alt. Den er helt vanntett, den er helt vindtett, den veier nesten ingenting, den er skitavstøtende slik at den ikke blir så skitten, den puster slik at barnet ikke blir klamt, foret er så glatt at selv 2 åringer klarer å kle den på seg selv og den er varmeregulerende. Jeg har prøvd mange andre dresser før som har hatt noen av disse egenskapene, men ikke alle på en gang. Vår erfaring er blitt at når de har hver sin Reimadress, så trenger de verken regntøy, reservedress eller noe fra september/oktober av til april/mai året etter, så alt i alt blir det derfor heller ikke så dyrt da.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #7 Skrevet 22. september 2010 Nei, Reima er ikke oppskrytt. Det er en svært god dress. Etter mange år i barnehagebransjen, familie i barnehagebransjen og selvsagt kollegaer og venner i den samme, er det en ting som er klinkende klart: enkelte dresser skiller seg svært positivt ut. Reima og Troll er to av dem. De er suverent bedre enn det meste på markedet, en del av dressene er virkelig elendige. Grunnen til at jeg velger Reima er fordi den er så lett og bevegelig, et klart pluss for ungene. Bevernylon er det verste i verden.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #8 Skrevet 22. september 2010 Nei, jeg syns ikke reima er oppskrytt, bevegeligheten er utrolig bra, den er så og si vanntett og varm. Sverger til reima.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #9 Skrevet 22. september 2010 Ja, da Alva, vi har skjønt poenget.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #10 Skrevet 22. september 2010 Jeg har også jobbet i barnehage i flere år og jeg synes ikke Reima er oppskrytt. Kjempe gode dresser. Holder fuktighet ute, selv når det er skikkelig vått. Dressene holder seg bra. Billig dresser tåler gjerne bare en sesong, så er de utslitt. Sist, men ikke minst.....Reima dressene har en fantastisk passform. Barnet blir ikke hindret i lek fordi dressen strammer osv. Jeg sverger til Reima (liker forresten også troll)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #13 Skrevet 22. september 2010 Nei, Reima er ikke oppskrytt. Trenger ikke være så dyrt. Coop Obs selger ReimaTec til 799 kr denne uka!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå