Gå til innhold

hvilken uke skal jeg forholde meg til når termindatoen endres?


snipp&snapp

Anbefalte innlegg

jeg hadde mens termin 1 feb og på UL fikk jeg ny termin 11.feb. Har hele tiden regnet utifra at jeg er 21 + 4 i dag, men hvis jeg skal gå utifra UL termin så er jeg plutselig 19 + 5 el no.

 

rart og merkelig å plutselig "hoppe" tilbake igjen om dere skjønner.

 

åssen tenker dere og regner på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg fikk det på samme måte, trodde jeg hadde termin 2. februar, men ble faktisk satt såpass langt tilbake som 3 uke ca, hun kunne ikke si eksakt.. Så du kan si syklusen har spilt meg et lite puss..

Så strengt tatt skulle jeg vært 22 uker nå, men regner meg selv som i uke 18 for å være på den "sikre" siden..

 

Rart å bli satt tilbake, men regner med du også fikk se et lite under inne i magen din som var frisk og rask?? Og da spiller det vel egentlig ingen rolle;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, alt var bra med barn utifra det de kunne se :D det er ei litta jente inni der, har vi finni ut.. men skal tilbake igjen om en uke fordi hu lå så sammen krøllet at de ikke fikk sett ordentlig på hjertet og andre organer. Da blir det 4 orginale UL jeg reiser på. snart så jeg kan få klippekort der inne hehe..

 

første gang lå hun helt sammen krøllet, fikk ikke gjort noenting

andre gang fikk de tatt mange fine bilder, fikk ikke satt eksakt termin og kunne garantere at det var ei jente,

tredje gang ( i dag ) fikk de satt termin, men ikke sett resten

så da må jeg tilbake da:P

 

da må jeg bare innstille meg på at jeg er 1 1/2 uke tilbake "igjen" da..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg skjønner VELDIG godt hva du mener.

I dag var jeg på 2. ultralyd fordi de var usikre på termindato sist.

Mensterminen min er 30 januar. I dag ble jeg flyttet til 11 februar (samme som deg ;)) SÅ nå må jeg omstille meg noen uker i hodet.

 

Jordmoren sa at hun ikke var i tvil. Babyen har vokst siden sist, men målene forrige UL og denne samsvarer nå med at jeg er 19+5 i dag. Altså begynner på uke 21 på lørdag.. Så det er omstilling!

I tillegg fikk jeg vite at vi skal få en gutt (og ikke jente) som de sa sist ;) Uansett kjempekoselig <3

Det var ingen tvil om at det var gutt i dag, nei!

Så nå er jeg med her i februarklubben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 februar blir en bra dato vettu;) godt vi er flere som blir satt tilbake så slipper jeg og være alene om dette :P

 

Gratulerer med gutt:) kanskje de tar feil med meg og, at neste gang sier de gutt?! hehe ingen krise, blir fornøyd uansett..

 

står det på arket du fikk med 19 + 5? jordmor sa til meg at jeg var i uke 19 nå, men på arket jeg fikk sto det 20 + 1 :S

 

viktigste er at alt er velskapt med disse små, så får de komme når de kommer:)

 

hilnic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jeg helt enig i ;)

 

På arket mitt står det 19+5 (i går 22/9). Så hvis hun har skrevet noe annet så skjønner jeg du er forvirret ;)

 

Jeg ville forholdt meg til termindatoen, da er du isåfall 19+6 i dag..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ER forvirret.. hehe.. var hos legen på kontroll i dag og han mente at jeg var 20 + 1 :S

 

ja, bør forholde meg til termin. :)

 

hilnic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...