Gå til innhold

Bilder på Facebook!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere syntes, og hvordan hadde dere reagert hvis dere fant ut at en eller flere personer som dere ikke kjenner hadde lagt ut bilder av ditt barn på Facebook? Uansett om det er venner av venner, dama nye dama til barnefaren, famile osv, uten å ha spurt deg først

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt uakseptabelt, og heller ikke helt lovlig. Jeg hadde tatt meg en prat med vedkommende og spurt pent om at de fjerna bildene. Hvis ikke hadde jeg tatt kontakt med facebook eller rapportert det..

Skrevet

Godt å høre at det ikke er bare jeg som syns det:) jeg tenkte at jeg kansje overreagerte, men når jeg tenker meg om så blir det helt feil at andre legger ut bilde av mitt barn.. Selvom hun er sammen med barnefar så syns jeg ikke hun har noe rett til det!! Dette handler ikke om sjalusi, selvom det kan høres sånn ut. Men jeg veit jo faktisk ikke åssen bilder hu legger ut. For for alt jeg vet kan det være naken bilder! Men jeg må snakke med a

Skrevet

Det har skjedd mange ganger. Så lenge det er normale bilder ser jeg ikke problemet.

Skrevet

Det er jo faktisk ulovlig. Men når det er sakt... om barnefar har like rettigheter som forsørger som det du har, så har han også like rettigheter til å godkjenne publisering av bilder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...