Gå til innhold

Jente ?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen følelse i det hele tatt om at jeg kommer til å få en gutt.

Det er helt fjernt for meg.

Jeg klarer ikke bestemme meg for guttenavn heller.

Fra dag 1 har jeg vært helt sikker på at det er jente jeg får. Helt uten grunn. Jeg har jentenavn, kikker på jenteklær og føler meg helt sikker på at det blir jente.

Og jeg aner ikke hvorfor.

Jeg skjønner ingenting :P

Er det bare jeg som er rar ? :P

Jeg blir jo glad uansett hva jeg får, absolutt!

Noen som har vært i sammen situasjon ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Hadde det sånn med min første:) Og det ble en liten sukkersøt prinsesse som kom ut ;)

Denne gangen har jeg overhodet ikke noen jente følelse..kun gutt :P

Men som deg så blir jeg like glad uansett hva jeg får <3

Skrevet

Helt samme følelse =0) har 2 prinsesser fra før men føler jeg venter prinsesse nr 3 =0) Min elsk må nok lage ett bad til i dette huset =0) haha Nesten så jeg bestiller rosa Bugaboo =0)

Skrevet

Før jeg ble gravid var jeg overbevist om at min manns og mitt første barn ble en gutt, vi fant navnet for flere år siden.

Da jeg fant ut at jeg var gravid, drømte jeg en utrolig levende drøm om barnet, som var en gutt.

En venninne av meg fant frem en gave til babyen da hun flyttet- dette var gave til en gutt.

Før ordinær UL drømte jeg enda flere ganger om gutt. Vi prøvde etter hvert å tenke litt på jentenavn, men ga fort opp.

Når ordinær UL endelig kom sa jordmor at hun var meget sikker på at vi venter - ja, nettopp, en gutt. Vi får se hva som kommer da ;)

Skrevet

Jeg har samme greia, det er helt utenkelig at det ligger en gutt i magen, uansett hvor mye jeg prøver å forestille meg det. Men det er kanskje for at alle rundt oss mener at vi får ei jente, og det helt siden starten av graviditeten. Mamma har alltid sagt "hun" til babyen i magen hver gang vi snakker om den. Har nok blitt litt påvirka ja, selv om jeg prøvde å la være i begynnelsen å tenke på kjønn. Men etter at vi var på ultralyd, og legen mente det så mer ut som ei jente enn en gutt, så har det bare blitt mer og mer vanskelig. Vi vet jo ikke 100%, men her en dag retta jeg på en kollega av meg som spurte "sparker han?" - og jeg sa "ja, HUN sparker en god del"

Skrevet

Jeg var sikker på jente sist. Var umulig at det kunne være noe annet. Gikk i flere uker før termin og tenkte hardt gutt, men det gikk ikke. Jente var det.

Skrevet

Jeg var SKRÅsikker på at jeg skulle få jente sist gang. Alt pekte i den retning; alle kjerringråd, alle symptom og magefølelsen mest av alt. Jeg var HELT sikker, og klarte, som dere, ikke engang tenke at det var gutt som lå i magen. Men gutt var det, gitt.

Ta det som et godt råd; Ikke stol blindt på magefølelsen- hverken din egen eller til de rundt deg. For min del endte det i en ordentlig nedtur på/etter ultralyden. Ikke fordi det er noe feil med gutter, men fordi jeg var så fastlåst i forventningene mine.

Skrevet

Jeg var bombesikker på at jeg skulle få gutt! Drømte om gutt, hadde gutte navn klar, vi omtalte barnet i magen som han, og ja, vi så bare ikke for oss at dette var noe annet enn en gutt!

Jaggu var det ikke en jente.. ;)

Bekrefta på flere ul så det er ikke feil.Ble satt ut i begynnelsen men venner deg fort til det :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...