Gå til innhold

Er alle menn dauhørte når de sover???

Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen min hører ikke en dritt når han sover, babyen kan ligge ved siden av ham og hyle som besatt uten at far så mye som registrerer det.

Trodde liksom de også fikk litt "farsinstinkt" hvis det er noe som heter det, som gjorde at de ble litt mer på vakt, men neida...

jeg kan jo aldri tenke på å dra ut med venninner og komme sent hjem når han ikke reagerer på babyen!

flere som har det sånn, og er det noe som hjelper? Elektrosjokk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man sover ofte tyngre når man vet at det er en annen som vil hoppe til om det skulle skje noe.

Er han alene så våkner han nok skal du se

Skrevet

Hehe,sånn var mannen min også da vår var liten..er sånn enda også igrunnen.

Men det rare er at de gangene jeg har sovet borte,da har han våknet av den minste lyd.Han har sagt det selv at han synes det er merkelig.

Jeg våkner fortsatt ved den minste lyd fra barnerommet,og nå er barnet over 4 år.Men mannen sover fortsatt gjennom det som er,enten det er mareritt,oppkast eller uhell i sengen....

Hva man kan gjøre med det vet jeg ikke....:)

Skrevet

Min mann er ikke dauhørt når det gjelder datteren vår, som ligger i etasjen over, som er hans "ansvar" på natta, men hører ikke alltid lillebror som ligger på samme rom, som jeg tar hoveansvaret for.

Skrevet

takk for svar!

Da er det vel kanskje en viss sjanse for at han hører hvis jeg ikke er der.... men vet ikke helt om jeg tør å ta sjansen på det...

Skrevet

ja..

Dattera vår var alene i 3 timer på morgenen fordi han ikke våknet.. (hun var 5 år og hjemme fra barnehagen pga sykdom) Uansvarlig! HATER sovevanene hans..

Skrevet

Nei har ikke opplevd det. Jeg er sikkert veldig heldig jeg da:) Farsinstinktet våknet samme dag som barnet kom hjem fra sykehuset.

Skrevet

Nei, definitivt ikke.

Hos oss er det pappaen som tar seg av alt om natta. Både eldste på 4 og minste på 21 mnd.

Det har han gjort siden han nattavvente dem når de var ca 7 mnd.

Han jobber skift og sover mye lettere enn meg.

Han våkner på et blunk og sovner igjen med en gang.

De 4 nettene per 6 uker han jobber er jo riktig så slitsomme for meg;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...