Skumring81 Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Begynner å bli stressa her.. termin i morra 23 sept. Lurer på om det er noen her som har bodd på barselhotellet ved St Olav i Trondheim? Ser det er andre som har diskutert fødebag og barselhotell her tidligere, At det er delte meninger om man må det. Er kanskje utifra hvor i landet. men det jeg da lurer på er om jeg trenger å ha med utstyr til stell, bleier og klær til babyen? eller har de det også på hotellet? Altså på St Olav... Vil jo helst ha alt klart før gutten endelig bestemmer seg for å komme ut, og det kan jo være når som helst..føler det er stille før stormen nedi magen min nå .) Gleder meg så mye, men tror han ikke vil komme ut før ting er på plass.. men kan jo aldri vite..
Gjest Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 har ikke vært der enda men JM jeg var til på føsdelssamtale sa at vi ikke trengte å tenke på å ta med noe til jr. Jeg kommer nok til å pakke ned noe klær til ham viss jeg rekker, skal jo kjøre ett lite stykke med ham hjem da. og så er vist de klærne på sykehuset så som så. Men bleier og sånt trengs vist ikke. Lykke til
☆septemberbarn☆ Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Hei. Jeg har termin om 5 dager og skal også være på pasienthotellet på St. Olavs. (om det er plasser ledig) :-) Har også tenkt på dette som du lurer på. Når venninna mi fødte for 1 år siden lå hun på pasienthotellet og jeg var der mye på besøk. Det virker som hun fikk alt hun trengte i form av utstyr. Bare om hun ville ha sine egne klær til babyen da hadde hun med selv. Men de har jo disse nøytrale klærne som du kan bruke på babyen Jeg pakker ikke noe spesielt i fødebagen for å ha med dit. :-) Pakker noen skift og toalettsaker til meg selv. Har med noen stoore truser men alle jeg har snakket med sier at disse nettingtrusene du får på sykehuset er gull :-) Inne på hvert rom så ligger det bleier o.l til babyen også. Nå er jeg ikke sikker på om det fortsatt er slik, men det var iallefall sånn for et års tid siden
Nr. 5? Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 Var der i fjor og hadde et kjempefint opphold Trenger ikke ta med noe til baby utenom det han skal ha på seg hjem selfølgelig, eller om du har lyst å bruke egne klær Personalet der er kjempe greie og maten er også veldig god. Nyt oppholdet
Gjest Skrevet 22. september 2010 #5 Skrevet 22. september 2010 jeg har forresten hørt at du ikke får bind der, men bleier, så jeg har blitt anbefalt å kjøpte med flere pakker med de største nattbindene som finnes... noen sykehus har bind, men ryktene sier altså at st olavs ikke har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå