Gå til innhold

Noen som har en bra mobiltelefon å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke musikktelefon, men til tekstmeldinger, bilder og å ringe med..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en Nokia N9, ikke den billigste, men den har veldig bra kamera og QWERTY-tastatur (som på en PC) slik at det går raskt å skrive meldinger..

Skrevet

sony ericsson xperia x10, 8,1 megapiksler - veldig bra kamera.

Skrevet

(nokia n97 har fått slakt på touchskjermen sin, bare sånn det er sagt)

Leit gjennon tester av mobiler, så går du ikke på en smell. Start med dinside.no f.eks.

Jeg brukte mye mer tid på å finne den mobilen jeg har i dag, enn de jeg har hatt tidligere og er for første gang fornøyd, ett år etter,.

Skrevet

Xperia x10 mini pro. Enkel å bruke, bra bilder og har i tillegg latterlig god lyd! Fiffige detaljer som å slå av vekkeklokke og rask i avtrekkeren og presis. Lyden er bare en bonus:)

Skrevet

nei! jeg angrer sånn på at jeg kjøpte w995, finner hele tiden nye ting jeg HATER med den mobilen, forstår ikke hvorfor den har blitt best i test osv...

det er forresten en musikktelefon og HI sa "ikke musikktelefon"

Skrevet

x10 mini pro..

beste tlf jeg har hatt noensinne

Skrevet

xmini pro. Skryter ikke fordi jeg har den selv, var tåpen nok til å kjøpe flaggskipet x10..bortkasta penger.

Knallgodt lys i skjermen på disse telefonene, og du kan taste meldinger "vanlig" hvis du ønsker. Med tall på skjermen og T9, akkurat som i gamle dager! Men du har i tillegg de moderne mulighetene også.

Skrevet

x10mini pro er en tulletelefon! Det er iallefall bortkasta penger! Hva skjer med at det ikke er mulig å sende ting via bluetooth? Ikke at jeg gjør det så ofte,men å lage en så ny tlf der det ikke er mulig?

Hurra for Iphone!:D

Skrevet

De desidert beste tlf på markedet om dagen er jo samsung 9000. Og HTC desire er også en meget bra tlf. Minuset med disse er jo str, og de er ganske dyre. Disse ser du film med, surfer, tar bilder osv. Du MÅ ikke ha en slik tlf hvis du kun sender sms og ringer. Da ville jeg kanskje ha tatt sony mini pro eller den nye som jeg jo ikke husker hva heter i farta. Den har et navn og ikke nr hvert fall :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...