Gå til innhold

Da var første del av hcg-målingen unnagjort. Er litt nervøs..


gulda

Anbefalte innlegg

Skal ta blødprøve på fredag igjen, og så får vi se om småblødningene mine betyr noe.. Hatt tre kjempesmå blødninger, og det kan jo være helt normalt.

 

Men mistet i juli etter å ha hatt noen småblødninger, og en større som gjørde at det ble sjekket opp i. Og den store var ikke stor, og hadde ikke smerter. Symptomene varte også til jeg våknet opp fra utskrapning, så det var ikke andre tegn enn de småblødningene. Er 5+2 nå, så legen sa at det var liten vits i med ultralyd. Er hcg'en ok, så skal jeg om 3 uker.

 

Så nå er jeg nervøs! Klarer ikke glede meg særlig, og forventer innerst inne at det har gått galt.

 

Måtte bare dele med noen i og med at svangerskapet enda er hemmelig for vennene våre. Orker ikke å prate om et evt nytt tap i øst og vest..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skjønner at du er nervøs, men mange blør i svangerskapet har jeg lest og ting er i skjønneste orden.

 

det er så innmari vanskelig å glede seg kjenner det selv,

vi må prøve å holde motet oppe...

 

klemmer til deg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Merket så lite på kroppen sist, så blir så skvetten av den minste ting. Frykter svarene..

 

Men nå nærmer det seg ultralyd for deg? Når var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er akkurat 6 uker på vei i dag og skal på ul neste ons. Gruer meg så fært.

tror jo at det har gått galt selv om jeg ikke har noen indikasjoner på at det har det. Er ufattlig trett om dagen og jobber derfor redusert, får endel tid til å tenke og det er kanskje ikke så bra....

 

Blir tung i humøret av å være gravid. Ble det sist også. Første gang for 10 år siden fikk jeg bare masse energi. Sannelig forskjellig fra gang til gang! Forskjellig symptomer denne graviditet enn fra forrige også.

 

Skjønner hva du mener når du blir skvetten av den minste ting, jeg merket ingen ting at jeg hadde hatt en ma, ingen ting, så en får jo mange ganger ikkenoe tegn, og så tolker man de tengene man har den ene eller den andre veien. hvis du tar en ul neste uke, så kanskje du får sett noe, selv om det kan være for tidlig, godt å få ro i sjelen:) går sikkert bra vet du;)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære du.

 

Disse tre mnd er kjempe tøffe,man tør nesten ikke glede seg...

Vi prøvde å få barn i 4 år før jeg ble gravid i 2008,fikk derfor nøye oppfølgning av spesialist de første tre mnd.

Hadde u.l. når jeg var 7 uker på vei og da så vi hjertet som banket!

Helt utrolig....

 

Jeg begynte å småblø i uke 11 og det fortsatte helt til uke 14....helt grusomt!

Men i uke 14 kunne de finne fosterlyden og det var en stooor lettelse:)

 

I dag er Filip Emanuel 20 mnd og verdens blideste og nydelige gutt!!!

 

Har i ettertid snakket med veldig mange som har hatt ufoklarlige blødninger under svangerskapet,er nok mer vanlig en man tror.

Lykke til med ultralyden!

 

Krysser fingrene og håper det går bra med oss alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntringer! Prøver å tenke positivt, men hver gang jeg klarer senke skuldrene litt, så flyr de rett opp pga litt rødt i truseinnlegget eller på papiret. Hcg-målingene var fine, så legen sa jeg kunne senke skuldrene. Hvis jeg når andre trimester skal jeg feire skikkelig, for dette er et mareritt! Ønsker den lille så utrolig masse!

 

Men godt å høre at det kan gå godt selv om en blør. Dette er det mest nervepirrende jeg har vært med på i hele mitt liv!

 

Skal ta med meg alle gode svar, og jobbe litt for å få normal hjerterytme igjen.. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...