Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Er konstant så sliten, så sliten. Kroppen orker liksom ingenting. Jeg får til å gå på butikken og ta meg av barna, men føler meg skutt med en gang jeg har tid til meg selv. Orker lite "ekstra" i huset. I tillegg er jeg ganske opp og ned i humøret. Av og til føler jeg livet er bra, mens andre ganger synes jeg bare alt er et slit. Til og med det å være sosial og treffe venner er et ork, jeg tar lite initiativ til treff, og føler jeg "må" være med. Avlyser av og til med div. unnskyldninger. Skal nevnes at familien her lever et hektisk liv. Vi har en ettåring og en treåring. Mannen min jobber veldig mye ettermiddag/kveld, er ute og reiser endel, mens jeg jobber 80% for å få det til å gå rundt. Vet at det har tært på oss, det positive er at vi har god økonomi...Drømmer om å bli hjemmeværende, med tid til å ta meg inn, trene litt, ta meg av saker hjemme...kjenner at jeg nesten griner når jeg tenker på dette, er så sliten...har ingen gnist og energi til noe. Hvor går grensen for å være utbrent? Bør jeg gå til legen, eller er det bare tull?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå