Gå til innhold

Hvilken middagsfamilie er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er nok pasta.. Vi har ofte pasta,spagetti med enten kjøttdeig,skinke,pølse,fisk,kyllingfilet osv

Va pleier dere ofte og ha som dere kombinerer med diverse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må vi være en bare?

Da er vi sikkert gryter-med-grønnsaker-og-linser-familien...

Skrevet

Vi er nok mer husmannskost familien... god gammel bondekost er ofte på menyen...

Skrevet

Fiskefamilie.

Fisk i alle fall 4 ganger i uken :) Barna elsker det, jeg selv merker at jeg begynner å bli litt lei :)

Skrevet

Jeg liker ris best, men mannen helst vil ha potetmiddager. Siden jeglager middag mest blir det mer ris og pasta enn poteter.

Gjest JuniGull2010
Skrevet

Pasta eller ovnstekte poteter.

Og litt posemat... ;-) Hvis det er tillatt å innrømme det.. Hehe..

Skrevet

Vi er en salig blanding av

fisk/kylling/rent kjøtt/grønnsaker/pasta og ris-familie.

Skrevet

Hvis jeg lager middag er vi ofte en potetfamilie :P Jeg elsker dessverre poteter i alle former he he.

Mannen er mer på ris og pasta når han lager.

Guttungen eter alt :o)

Vi har alt mulig, gryter, kjøtt med saus og grønnsaker, fisk,gratenger, pizza,taco,lasagne,wok,pai, salater osv... matglad familie :o) haha

Skrevet

Da er vi blomkål og brokkolifamilien. Vi har som regel enten det ene eller det andre.

Pasta, ja vi hadde dte faktisk på mandag, men nå blir det sikkert en 3-4 uker til neste gang.

Skrevet

Jatakk,begge deler familien.

Vi har pasta/ris/pizza/taco ting mat og husmannskost med poteter og masse grønnsaker annenhver dag:-)

Skrevet

Halve året er det grille, grille, grille grill! Også er vi familien Gulrot :-) Alt kan grilles og gulrot passer til alt (untatt grøt) he, he...

Skrevet

Vi er nok familien fisk og gulrot.

Vi har som regel fisk i en eller annen form fire dager i uka, og gulrot til omtrent alt :)

Skrevet

wok,ris,gryte og kjøtt\kylling :o) noenganger salat til også :o)

Skrevet

Vi er nok en salig kombinasjon. Mannen elsker tradisjonell norsk husmannskost med poteter og brun saus, jeg elsker alt som inneholder sweet chillisaus, mangochutney e.l med ris som tilbehør. Når vi møtes på midten blir det ovnsstekte poteter med kylling og en litt sprek saus :-)

Skrevet

Tror ikke det er noen matretter som er gjenganger hos oss. Vi spiser variert og alt er hjemmelaget. Jeg er veldig glad i å lage mat, så det faller seg naturlig å prøve nye oppskrifter og bruke ulike ingredienser.

Skrevet

Salat familien!

Så har vi storesøster kylling, lillesøster kjøttsuppe og lillebror gulerot.

Potet tror jeg ikke vi har i slekta....

For å gjøre 1,2,3 om til familie.

Skrevet

Vi har alt mulig, god blanding :) men vi har brokkoli til det meste, så da er vi nok brokkoli familie :)

Skrevet

fisk og grønnsaker familien.

vi har omtrent aldri poteter, ris eller pasta til middag. hva skal man med det? :P

Skrevet

Vi er pasta-potet-hveteris familie. Vi har dessverre veldig lite fisk ettersom mamma i huset(jeg) ikke kan FORDRA fisk.. Ikke en gang fiskegrateng eller fiskeboller. Eller fiskeboller går an når jeg dynker de i saus med en god porsjon potet og rødbeter.

Skrevet

Vi er den økologiske-lage-mat-fra-bunnen familien.

Lite ferdigprodukter. Rene råvarer. Mye bevissthet rundt næringsinnhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...