sofi 81 Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Hei. Hvor mye sover i på dagen og natten? Synes min sover mye, men det er vel kanskje normalt? Legger fint på seg da
♥lykkelig 2 barns mamma♥ Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Hei Min sover veldig mye den også.. Han får pupp ca hver 3.time, bleieskift og litt våken, så sover han igjen.. Kan ha en periode på dagen da han er våken ca 2 timer! Det er bare koselig å se øya hans.. ) Min legger også godt på seg!!
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Her er det også som hos lykkelig 2 barns mamma, noen dager fordeler våkentiden se ut over dagen også. Veldig hyggelig med våkenperioder! Da hører vi på musikk, pludrer litt og øver på å ligge på magen på forskjellige, spennende underlag. Men det er mest soving/slumring det går i ennå.
Jippiajajee Skrevet 23. september 2010 #4 Skrevet 23. september 2010 høres ut som noen drømmebabyer dere har fått!! hehe.. hun here er 4 1/2 uke og sover fra ca 12-10 på natta med 3-4 pupp... så er hun faktisk en del våken! Og hvor mye hun sover på dagen kan variere fra nesten hele dagen med unntak av et par timer.. eller så er hun våken hele dagen med 3-4 timers søvn bare.. det er hvis hun har vondt i magen da.. hun er egentlig ganske lite fornøyd hele tiden når hun er våken.. så det blir ganske slitsomt å gå rundt å bære på henne for å få henne til å roe seg! men heldigvis sover hun godt hele natta:) Hun ynker seg litt i søvn da og, men våkner heldigvis ikke av det..
førstegang...1 Skrevet 23. september 2010 #5 Skrevet 23. september 2010 Nyt det at din sover mye:) Min sover alt fra 3-5 timer tilsammen på dagen. Flerer dager med 3 timer tilsammen, og resten vil hun ha oppmerksomhet. Hun er bli og grei så lenge hun får det, men jeg føler meg utslitt. Får ikke noe tid til å gjøre noe annet. Så hver gang hun sover er jeg overlykkelig. He, he!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå