Gå til innhold

Hjerterytmeforvirring;-)


snart mamma til nr 2:-)

Anbefalte innlegg

 

Fikk beskjed om vi vneter ei lita jente på Ultralyd,men da jeg var hos legen igår og han såg at hjerterytmen låg på 160 sa han at dette er nok en liten gutt... Hmmm... forvirrende. Hvilke erfaringer har dere? Er rask jente eller gutt? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legen min sa det helt motsatte.. Under 140 var ofte gutter og over var ofte jenter. Men dette er jo ikke helt sikkert det heller. Er nok mange som bare mener det er tull. Så hadde nok stolt mer på ultralyden, de skal jo være nokså sikre før de sier noe ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også hørt at over 140 er ofte jente, å d som er under er gutt.. jeg fikk vite at det blir ei jente på ultralyden å hennes hjerterytme har vært over 140 hver gang.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,er det jeg har hørt før også, og jenta mi på 5 hadde hjerteryme over 140 hele tiden da hun var inni magen. Tror jeg skal stole på at ultralyden var riktig og fortsette å handle røde klær,hehe;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg stolt på hjerterytmen så skulle jeg hatt ei jente og ventet ei jente denne gangen, men jeg har en liten gutt og venter nok en gutt.

 

Så jeg hadde nok stolt betraktelig mer på UL enn hjerterytmen :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...