kaffeplante Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Hei. Er det noen her med erfaring fra det?Er den vond å sette eller er nålen så tynn at man nesten ikke merker det?Er så redd for nålestikk i utgangspunktet og tanken på å skal bli stukket i ryggen er litt eklere....
Anne Grete lykkelig 3barnsmor Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Jeg fikk det med førstemann da jeg skulle ha keisersnitt. Kjente ikke stikket, men det var 2 mann som måtte holde meg fast for jeg rista sånn. For jeg fikk et uplanlagt keisersnitt og var rett og slett livredd. Men stikket kjente jeg ikke. Ikke bekymre deg du. =)
Raych Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Har tatt spinalbedøvelse 3 ganger, og har aldri kjent stikket:)
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Hmmm. Kan ikke huske at jeg kjente den, men nå var jeg midt inni fødsels riene og var veldig konsentrert om å puste og ikke røre en muskel da de satte den for det var veldig viktig sa de. de måtte sette den inn 2 ganger pga ved første stikk kom en kjemte sterk rie så de måtte ta den ut igjen.
silkeføre Skrevet 24. september 2010 #5 Skrevet 24. september 2010 Du får lokalbedøvelse først, så kjenner ingenting. Jeg har også sprøyteskrekk, men har "overlevd" 2 ganger. Er det helt krise, kan du sette på et Emla-plaster en time i forveien. Jeg har brukt det når de skal sette inn veneflon, virker kjempebra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå