Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Samboeren min vet jeg sliter skikkelig med selvtilliten min når det kommer til senga. Dette har jeg fått opp igjennom årene vi har vrt sammen, da han ikke er særlig flink å vise meg at han syns jeg er sexy. Han prøver seg skjeldent, og de gangene vi har sex, så virker det som om han kun har sex med meg for at jeg ikke skal bli "sur"...... Så igår bestemte jeg meg for at for EN gangs skyld, skulle jeg prøve meg.. Jeg måtte manne meg opp skikkelig, da dette ikke er så lett for meg. Føler meg feit, stygg å ekkel når jeg prøver meg.. (dette vet samboer) Så begynte jeg da, sånn forsiktig.. Da presterer han å si: Er dette et forsøk på å prøve seg? Vi gutter liker det ikke sånn. Vi liker det rett på sak. Så ble jeg litt skuffa over komentaren hannes når jeg så å si aldri prøver meg, siden jeg syns det er ekkelt.. Så sier jeg: Kan ikke du hjelpe meg litt her da? Da begynner han bare å snakke om helt andre ting!? Så venter jeg en stund, så sier jeg: Er du ikke interessert eller? Siden du snakker omalt mulig annet? Da sier han: Hvorfor må dette alltid være et tema? Enten skal vi ha sex, ellers så snakker vi om det... Som om at det er fælt å ha sex da? Vi har ikke hatt sex på en uke, og før den gangen hadde det gått over en mnd!: s (han har ikke noen andre på si nei) Men jeg ble så utrolig lei meg å skuffa at jeg gikk bare å la meg på sofaen.. Hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Kanskje han bare ble litt paff. Her kommer du som aldri tar initativ, og så tar du hans oppgave. Det er han som alltid har bestemt når og hvor - og når du vil så føler han kanskje at han ikke gjør god nok jobb selv. Ikke ta det så sårt. Neste gang slenger du på deg noe sexy undertøy og liksom bare går forbi han. Da har du tatt initativ, han vet det bare ikke. Han tror han har tatt initativ og manndommen hans er ikke såret. Det viktigste er jo at dere har god sex -ikke hvem som gjør hva. Og du...det heter å kvinne seg opp, ikke manne seg opp:)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Nei, du skjønner ikke hvordan vi har det..:s Vi har dårlig sex.. Og veldig skjeldent.. Han har klaget tiligere over at jeg ikke prøver meg. Da har jeg forklart at jeg ikke har selvtilliten nok, siden han ALDRI viser meg at han har lyst på meg... En gang tok jeg på meg en sexy svart nattkjole og svarte strømper. Stilte meg i døråpningen å spurte om han kom snart.. Vet du hva han sa? " Nei, ikke enda. Må se ferdig dette her på tvn" Jeg sank rett ned på bunn... Har aldri følt meg så lite sexy før.. Dette er bare en av mange historier... Han hiver seg ALDRI over meg, og viser meg at han virkelig vil ha meg! Dette har tæret veldig på meg.. Og det har gjort til at jeg ikke har selvtilitt lengre:( Har tatt det opp med han mange ganger... Men det hjelper ikke...
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #5 Skrevet 22. september 2010 'Eneste rådene jeg har er: -KOMMUNIKASJON- prat med hverandre! -Jobb med deg selv, du vet jo at han ikke hadde vært sammen emd deg om han syns du var ekkel, stygg osv. MAn blir ikke sammen med noen man ikke er tiltrukket av. Og husk: Folk har forskjellig sexlyst
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #6 Skrevet 22. september 2010 jeg syns selv jeg har snakket rævva av meg for å få ha til å skjønne, jeg har tatt det opp på en fin måte, rolig måte, kjeftet, vært likegyldig, vært stille, grått... Ja.. you name it... Men ingenting hjelper.. hi
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #7 Skrevet 22. september 2010 Jeg kjente meg godt igjen i det du sier. Vi har det sånn vi også. Mye pga minmanglende evne til å ta initiativ.. Og nå har alt godt helt i stå. Over en mnd siden sist nå og sånn er det ofte. Vi har virkelig kommunisert om det også, men føler nesten at vi har pratet det ihjel.. Nå er liksom sex blitt noe vanskelig og unaturlig. Jeg har jo åpenbart ikke så mange råd å komme med annet enn at jeg vet åssen du har det. Her er det mer at han har mistet selvtilliten fordi jeg ikke tar initiativ. Mens utgangspunktet var egentlig at det var jeg som var sjenert og synes det var vanskelig. Så nå tar ingen av oss initiativ! Helt dustete... Og nå er jeg gravid også, så det hjelper jo ikke akkurat. Sukk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå