Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Er det noen som følger med på Dr.Phil episodene som går i USA? Jeg så reklame for et program som gikk på mandag om Dr.Phil familien. De viste da at Alexsandra (tror jeg hun heter) måtte på sykehus pga at hennes ufødte baby ikke hadde nok fostervann. Det ble da mye oppstandelse....for hun hadde visstnok gjort noe mot denne babyen...altså hun kunne forhindret en tidlig fødsel eller hva det var. Noe som vet hva som skjedde?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Hun kom på sykehuset fordi hun fikk for tidlige rier,og det klarte de å stoppe. I tillegg så mistenker både familien hennes og Dr. Phil at hun bruker stoff, og mistankene blir vel ikke akkurat mindre av at hun sier at hun vil på avrusning så snart babyen er født.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Jo, men nå ser du de norske episodene. I USA har de kommet lengre. Hun kommer tilbake på sykehuset, vi i Norge har bare ikke sett det enda. Hun får ikke lov til å forlate sykehuset med babyen sin, og jeg lurer på hvorfor. Er sikkert noe narko da. H.I.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 Har googla litt, og babyen er født med methamfetamin avhenighet. Jævla møkkakjerring!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #5 Skrevet 22. september 2010 Snakker dere om henne som ikke tar seg av sine to første barn, men lar foreldrene sine ta seg av dem? (Jeg slang så vidt innom en episode dr Phil her om dagen.) Hun bruker jo narkotika og er helt ute å kjøre. Ikke det minste rart om hun ikke får beholde barn nr. 3 heller.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #6 Skrevet 22. september 2010 Det er jo helt helt latterlig at Dr.Phil har fulgt denne familien i ca 6 år, og alt går til helvete uansett hva han gjør. Blir dårlig PR til Dr.Phil, han feiler jo gang på gang med den kravstore divagjengen der. Blir så irritert!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #7 Skrevet 22. september 2010 Ser det jo lang vei at hu bruker. Stakars barn
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #8 Skrevet 22. september 2010 Hele den familien der er jo så dysfunksjonell som man kan få det. Ingen vil innrømme at de har feil i noe som helst, med mindre det høres veldig bra ut i øyeblikket å si at man har feil: Ingen som viser ydmykhet ovenfor hverandre, eller noe som helst. Men med den maniske dramaqueen-mammaen så er det vel ikke rart døtrene har blitt helt forskrudde.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #9 Skrevet 22. september 2010 Dr. Phil er en idiot. Fyren gjør meg kvalm. Selvgod som få.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #10 Skrevet 22. september 2010 Hvordan ser dere at hun bruker? På øya?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #11 Skrevet 22. september 2010 Om du ser den episoden som går nå vil du legge merke til det merkelige draget Alexandra har over ansiktet. Se på reaksjonen hennes og mimikken. Hun ser ikke bare sliten ut.. hun ser ut som hun trenger en dose.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #12 Skrevet 22. september 2010 Ah... jeg har bare fått med meg at dagens episode var den siste episoden i serien jeg :-) Får håpe hu der mister retten til all kontakt med barna sine, hun har jo feilet på alle punkter. Og det er vel kanskje pga at de ikke tar til seg de rådene de blir gitt at serien skulle avsluttes? De er rett og slett håpløse tilfeller hvor mora tenker mer på seg selv og egne behov, døtrene bruker stoff og er ute av stand til å ta ansvar for handlingene, og faren i familien er en utro dritt.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #13 Skrevet 22. september 2010 Men de engasjerer jo tydeligvis langt utover det amerikanske kontinentets grenser! Og da er vel litt av poenget med en TV-serie oppfylt, eller hva? En god grunn til å avslutte serien er heller spørsmålet om etikken i at doktor'n, i siste instans, tjener FLUST med penger på disse tragiske skjebnene (tenker da først og fremst på de små barna).
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #14 Skrevet 22. september 2010 Crazy påfunn fra Alex = flere muffins til Oprah!
Gjest Skrevet 22. september 2010 #15 Skrevet 22. september 2010 Vi elsker å se andres mislykke. Hvorfor ikke vise frem noen ødelagte sjeler på riksdekkende tv, blir cash av sånt no når man slenger på en narkobrukende datter, en drama queen, utro pappa og en følelsesmessig ødelagt lille søster. Klassisk.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #16 Skrevet 22. september 2010 Jeg elsker å se familier som har vært "mislykket" lykkes. Jeg sluttet å se dr.phil family, fordi de kommer ingen vei og jeg ble bare oppgitt over hele den familien som tydeligvis ikke er villig til å gjøre en innsats for å bedre familiesituasjonen.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #17 Skrevet 22. september 2010 http://drphil.com/slideshows/slideshow/5943/?id=5943&slide=0&showID=1502&preview=&versionID=
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #19 Skrevet 22. september 2010 ...eh... Dr. Phil er ikke gud!! Han er en fantastisk psykolog, MEN han kan ikke hjelpe folk som ikke VIL hjelpes... Så selv om hele Alexs' familie vil ha hjelp, så hjelper det dessverre lite så lenge Alex går på dop og oppfører seg som en idiot !! Men bare vent, hun våkner nok en vakker dag hun også...
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #21 Skrevet 22. september 2010 Finnes det noen plass jeg kan se denne episoden? hele??
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #22 Skrevet 22. september 2010 Du kan jo prøve å google etter torrenter og laste ned gratis. Ellers så kan du vel sikkert betale for å se på nettsiden dems.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #23 Skrevet 22. september 2010 googla for harde livet, finner ikke en dritt haha, ikke ofte det skjer
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #24 Skrevet 22. september 2010 Jeg så den episoden (bor i USA) og ble ganske sjokkert. Alexandra hadde blitt bedt om å holde senga pga. lite fostervann, men da moren kjørte innom for å se til henne så var hun ikke hjemme. Hun fikk ikke tak i henne på tlf. heller, men etter en stund ringte hun mora si. Hun sa hun hadde vært og handlet babyutstyr, og at alt var fint. Senere skulle A. intervjues av Dr. Phil og da overrasket moren henne med å komme. De snakket sammen, og kom fram til at moren skulle være tilstede under fødselen. Alt virket bra. Men da fødselen skulle settes i gang fikk ikke moren tak i A., og kom ikke på sykehuset før etter at gutten hadde blitt født. Da hun kom var hun irritert og spydig, og A. ba henne dra derfra. Familien til barnefaren hadde vært med på fødselen, om moren til A. var nok litt sår på det. A. så ikke bra ut, men var tynn dratt i ansiktet. Da moren gikk ut av rommet sa hun at hun håpte ungen ble testet for narkotika. Jeg syntes det var litt unødvendig å slenge ut av seg, og A. ble tydelig irritert. Noen dager etter dette kom det fram at babyen testet positivt for methamfetamin, og måtte få morfin pga. abstinensene. Moren sa at hun kjente igjen tegnene på datteren sin, utseendemessig, at hun tok seg til nesa hele tida, og sånn. Det var ganske sjokkerende! Jeg trodde A. innimellom hadde problemer med pillebruk, men ikke dette. Episoden ble avsluttet med at moren hennes må avgjøre om de skal adoptere den lille gutten eller la noen andre gjøre det. A. mistet foreldreretten allerede på sykehuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå