Snupi27 Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 vi har alltid kjøpt goretex sko til jenta vår. vi har vært fornøyde med de men jeg lurte litt på sorel i år. er det noen som har erfaringer med de vinterskoene til barn?
stearin Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Jeg tenker at gore tex er behageligere å gå med. Dessuten er de vantett og synes det blir varmt nok. Sorel synes jeg blir litt stivt og tungt (kanskje jeg tenker på feil merke?).
digger Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Ville gått for Gore-tex og evt. Sorell i tillegg til veldig kalde dager. Synes det er viktig skoa puste skikkelig.
Gjest Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 Ja takk, begge deler .. Neida - har faktisk i år gått til innkjøp av ett par Reima goretex høst-støvler (også til våren) - 1 par Viking gore-tex vinterstøvler (varme) også har han fått ett par duck boots av farmor. Regner med at gutten min er godt skodd for en klissete og våt vinter i Bærum..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå