Gå til innhold

Dere med funksjonshemmede barn. Hva jobber dere med ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk du jobben i ettertid eller hadde du den fra før?

Jeg klarer ikke å komme meg ut i jobb igjen, og er med i Kvalifiseringsprogrammet fra Nav, men de klarer ikke en gang å få meg ut i praksis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel jeg har en sønn på 12 år med Down syndrom. Var student til jeg fikk han har 2 års høyskoleutdannelse. Får ikke jobb som er rellevant til min utdanelse. Har i ettertid tatt ny utdannelse og er førskolelærer og jobber i barnehage som avdelingsleder. Ingen problem å få jobb.

Skrevet

Jeg jobber som forsker. Jeg fullførte femårig studie før barnet kom til verden. Stillingen min er det av typen "særdeles selvstendig stilling" sånn at det er opp til meg å bestemme hvor og når jeg jobber.

Skrevet

Du kan jo f.eks ta kurs i aromaterapi, rosenmetoden, kopping,fotterapeut eller andre utdannelser hvor du kan jobbe hjemmefra. Da bestemmer du jo tidspunkt for når det passer for deg å ha kunder. Finnes mange slike yrker.

Skrevet

Du kan jo f.eks ta kurs i aromaterapi, rosenmetoden, kopping,fotterapeut eller andre utdannelser hvor du kan jobbe hjemmefra. Da bestemmer du jo tidspunkt for når det passer for deg å ha kunder. Finnes mange slike yrker. Nav kan sikkert betale for et slikt kurs eller utdanning også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...