Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Fikk du jobben i ettertid eller hadde du den fra før? Jeg klarer ikke å komme meg ut i jobb igjen, og er med i Kvalifiseringsprogrammet fra Nav, men de klarer ikke en gang å få meg ut i praksis.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Vel jeg har en sønn på 12 år med Down syndrom. Var student til jeg fikk han har 2 års høyskoleutdannelse. Får ikke jobb som er rellevant til min utdanelse. Har i ettertid tatt ny utdannelse og er førskolelærer og jobber i barnehage som avdelingsleder. Ingen problem å få jobb.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Jeg jobber som forsker. Jeg fullførte femårig studie før barnet kom til verden. Stillingen min er det av typen "særdeles selvstendig stilling" sånn at det er opp til meg å bestemme hvor og når jeg jobber.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 Du kan jo f.eks ta kurs i aromaterapi, rosenmetoden, kopping,fotterapeut eller andre utdannelser hvor du kan jobbe hjemmefra. Da bestemmer du jo tidspunkt for når det passer for deg å ha kunder. Finnes mange slike yrker.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #5 Skrevet 22. september 2010 Du kan jo f.eks ta kurs i aromaterapi, rosenmetoden, kopping,fotterapeut eller andre utdannelser hvor du kan jobbe hjemmefra. Da bestemmer du jo tidspunkt for når det passer for deg å ha kunder. Finnes mange slike yrker. Nav kan sikkert betale for et slikt kurs eller utdanning også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå