Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 til selv når dere har samleie? Tar på dere selv altså?? Hmm...gjør stort sett alltid det, aldri tenkt at en mann kan føle det feil??
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Det gjør jeg, alltid. Hvis ikke mannen min får meg til å komme før samleiet da. Da behøver jeg ikke det
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Alltid. Ellers kommer jeg ikke, uten at jeg vil klandre mannen min for det. Vi kvinner er jo betydelig tregere enn menn sånn sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå